فرمانده منطقه انتظامی اندیمشک: امنیت از مهم ترین آیتم های مدیریت جهادی است

خورنا : فرمانده منطقه انتظامی شهرستان اندیمشک در نشست شورای اداری شهرستان گفت: سیاست های ناجا در بحث امنیت، سیستم هایی از پیش تعیین شده بوده و در نشست های مختلفی که با فرماندهان ناجای کشور داشته ایم تأکید آنان بر بهره گیری از مشارکت های مردمی در بحث تولید امنیت است.

به گزارش خورنا؛ سرهنگ اکبر کروندی افزود: اولین استارتی که در بحث امنیت زده شد بحث “نگهبان محله” بود که هم اکنون ۴۰ هزار نفر به عنوان نگهبان محله در کشور مشغول به کار هستند که این خود علاوه بر تأمین امنیت، نوعی اشتغال زایی است.

وی اضافه کرد: ناجا طرح جدیدی را با عنوان “پلیس افتخاری” در دست اجرا دارد که در شهرستان ها هم اجرا خواهد شد و در این طرح، امنیت “محله محور” به امنیت “کوچه محور” هم محدودتر خواهد شد تا از پتانسیل مردمی و نظارت همگانی در تولید امنیت استفاده شود.

فرمانده منطقه انتظامی اندیمشک گفت: همه عزیزان را دعوت می کنم به مشارکت عمومی، حساسیت و اظهارنظر در موضوع امنیت و همکاری نزدیک با ناجا تا بستر لازم برای امنیت ایجاد شود چراکه در شرایط امن است که سرمایه گذاری و تولید شغل در منطقه ممکن خواهد شد.

سرهنگ کروندی در پایان گفت: یکی از مهمترین آیتم های مدیریت جهادی، امنیت است و ما باید به صورت عملیاتی و جنگنده در برابر مسائل مخل امنیت بایستیم و من به عنوان یک سرباز در کنار همه همکاران، این آمادگی را اعلام می کنم که به شرط حمایت عزیزان، سخت ترین کارهایی را که تصور می شود به راحتی انجام خواهیم داد.