با درخشش آسمانخراش های آبادانی؛

نفت‌آبادان قهرمان لیگ یک بسکتبال کشور شد

خورنا: تیم بسکتبال پخش و پالایش نفت آبادان با کسب دومین پیروزی برابر بهشت هیرکان در فینال مسابقات لیگ یک کشور، عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.

حماد ثامری، سرمربی تیم بسکتبال پخش و پالایش نفت آبادان اظهار کرد: روز گذشته (جمعه) در آبادان میزبان بهشت هیرکان بودیم و توانستیم با نتیجه ۸۳ بر ۸۱ این تیم را شکست دهیم.

 

 وی بیان کرد: با توجه به این‌که پیش از این هم در دیدار نخست فینال توانسته بودیم در گرگان این تیم را شکست دهیم، حریف در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشت و تلاش می‌کرد تا شکست قبلی خود را جبران کند اما درنهایت این گونه نشد.

 

 سرمربی تیم بسکتبال پخش و پالایش نفت آبادان گفت: بازی خوب بود و به حق که تیم بهشت هیرکان هم تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی خوبی هم بهره می برد ولی به هر حال ما از روز اول هدف‌مان قهرمانی در لیگ بود و خدا را شکر در دیدار دوم توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهره ببریم و قهرمان شویم.

 

 وی خاطرنشان‌کرد: بازی دوم با توجه به حساسیتی که داشت به وقت اضافه هم کشیده شد و درنهایت ما توانستیم به قهرمانی برسیم. ما این برد را به مردم خونگرم آبادان تقدیم می کنیم و باتوجه به این‌که چند سال است که زیاد روی خوشی از فوتبال ندیده‌اند، ما با این قهرمانی توانستیم باعث خوشحالی‌شان شویم. لیگ برتری شدن ما افتخاری برای آبادان است، چرا که تاکنون تیمی در لیگ برتر نداشته است.

 

 ثامری درباره ادامه کار تیم در لیگ برتر کشور گفت: مسوولان ما دلسوز و زحمت‌کش هستند و می دانند خوشحالی مردم، ارزش بالایی دارد و انشاالله برای سال آینده هم برنامه ریزی خوب و مدونی انجام می دهند تا سال آینده هم باعث خوشحالی مردم آبادان شویم.

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *