هاشمی: مهرام در تهران جبران می کند/ بازیکنان ما کار گروهی را ترجیح می دهند

خورنا: سرمربی بسکتبال مهرام تهران گفت: بدون شک در بازی بعد دو شکست در برابر پتروشیمی را جبران کرده و بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

مصطفی هاشمی جمعه شب پس از شکست تیمش در برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) در ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشخص بود که بازی سختی در بندرامام مقابل تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) خواهیم داشت اما بدون شک در بازی های بعدی این شکست را جبران کرده و بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

وی افزود: بازیکنان ما به خوبی ظاهر شدند و دلاوری کردند. به نظر من تلاش این بازیکنان در برابر این همه هوادار ستودنی است به همین دلیل من از عملکرد آنها مقابل تیم پتروشیمی بندرامام راضی هستم.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران با اشاره به پنج فول شدن سینانوویچ افزود: بود و نبود سینانوویچ بازیکن بلند قامت پتروشیمی بندرامام برای تیم من در روند بازی فرقی نمی کند.

هاشمی تصرح کرد: جاناتا گیبسون بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام در زمین یک به پنج بازی می کند ولی بازیکنان من کار گروهی را ترجیح می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار بعدی هر دو تیم در مرحله برگشت دوشنبه و سه شنبه هفته آینده به میزبانی مهرام تهران در سالن آزادی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز جمعه با برگزاری دومین دیدار پیگیری شد. در این دیدار که از ساعت ۱۷ در سالن اندیشه بندرامام آغاز شد، پتروشیمی بندرامام موفق شد حریف خود را با شکست مواجه کند.

دیدار دوم مهرام و پتروشیمی در فینال لیگ برتر بسکتبال با نتیجه ۶۸ بر ۶۶ به پایان رسید. این در حالی است که دیدار نخست این دو تیم نیز روز پنجشنبه با برتری ۷۸ بر ۶۲ شاگردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی بندرامام به پایان رسیده بود.

دیدار بعدی تیم مهرام تهران و پتروشیمی بندرامام در مرحله برگشت فینال لیگ برتر باشگاه های کشور دوشنبه و سه شنبه هفته آینده به میزبانی مهرام تهران در سالن آزادی برگزار خواهد شد.