خطیب جمعه آبادان: آمریکا در مقابل تدبیر ایران، تحریم می کند

خورنا: امام جمعه آبادان با اشاره به تحریم ۱۱ شرکت داخلی و خارجی از سوی آمریکا گفت: متاسفانه دولتمردان آمریکایی در مقابل تدبیر ایران، تحریم ها را افزایش می دهند.

 حجت الاسلام ˈعلی ابراهیمی پور ˈ در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان در مصلی ثامن الائمه این شهر افزود: دولت ایران هرگز نباید در مقابل خواسته های غیر منطقی آمریکا کوتاه بیاید.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در مجموعه صنعتی مپنا در فردیس کرج گفت: مقام معظم رهبری عزم ملی و مدیریت جهادی را شعار همیشگی و تجلی آینده درخشان ایران خواند.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: دولتمردان برای نهادینه شدن شعار ما می توانیم در جامعه از مردم پشتیبانی کنند.

وی لازمه رشد اقتصادی را رشد فرهنگی خواند و گفت: رفتار قلدرهای جهان با کشورهایی که روی پای خود ایستاده اند مودبانه و منطقی است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با تبریک روز معلم افزود: معلمان در آموزش و تربیت جامعه و در اقتدار و امنیت کشور نقش برجسته ای دارند.

وی گفت: شهید مطهری شهید حق گویی و مبارزه با انحراف و کج روی ها بود.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: رسالت معلمان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیشتر از دیگر اقشار جامعه است.

وی با تبریک روز جهانی ماما اظهار داشت: عمل سزارین عوارض جبران ناپذیری دارد لذا ماماها باید مادران را به زایمان طبیعی تشویق کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور برگزاری هجدمین دوره مسابقات سراسری تواشیح، ابتهال و اذان در آبادان را یادآور شد و از متولیان برگزاری این مسابقات تقدیر کرد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات اقدام فرهنگی بسیار بزرگی در آبادان بود.