عضو شورای اسلامی شهر شوشتر: حفظ محیط زیست باعث بهبود شرایط زندگی می‌شود

خورنا: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حفظ محیط زیست می‌تواند باعث ارتقای سطح زندگی و بهبود شرایط کیفی آن شود و باید در این زمینه از همه توان خود استفاده کنیم.

محمد حافظی‌زاده عصر امروز در مراسم استقبال از دوچرخه‌سواران دوستدار محیط زیست در محل آبشارهای شوشتر اظهار کرد: حفظ محیط زیست باعث می‌شود تا محیط پیرامون برای زندگی شرایط بهتری پیدا کند و به این دلیل باید کوشید تا این محیط زیست را نگهداری کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی شهرستان شوشتر بهترین منظره‌های بکر اکوتوریسم را داراست و باید به مردم اطلاع داد که نگهداری این مناظر باعث بهبود شرایط زندگی و کاهش آلودگی هواست و باید کوشید تا در این راستا مردم توجیه شوند.

وی تاکید کرد: شکار و کشتار حیوانان باعث می‌شود تا به نسل آنها در حیات وحش صدمه وارد شود و به این دلیل دوستان دوستدار محیط زیست این شعار را برای سفر با دوچرخه خود در کشور انتخاب کرده‌اند.

حافظی‌زاده تاکید کرد: شوشتر از نظر فرهنگی بسیار غنی است ولی در بخش محیط زیست باید فعالیت‌ها در این شهرستان رونق گیرد و در این زمینه باید تلاش بیشتری در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: تلاش به بهبود شرایط حفاظت محیط زیست در شوشتر نیاز به حرکت‌های همگانی و تلاش انجمن‌های مردمی دارد و باید از همه توان مردم در این زمینه استفاده کرد.