نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس: رشد فرهنگ نیازمند احداث اماکن فرهنگی است

خورنا: نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رشد فرهنگ باید مکان‌های فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی دو کتابخانه عمومی در گتوند که با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد خیزش بسیار خوبی در زمینه توسعه کتابخانه‌های عمومی در استان به‌ویژه در مناطق محروم این استان بزرگ هستیم.

وی افزود: در سال جدید رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار زیادی را در خصوص فرهنگ داشته‌اند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای رشد فرهنگ باید مکان‌های فرهنگی در مناطق مختلف ساخته شود و کتابخانه‌ها بهترین مکان‌های فرهنگی هستند که می‌توانند محیط بسیار امن و خوبی را برای جوانان منطقه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه همچنین کتابخانه‌ها محیط بسیار مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی هستند، ادامه داد: انتظار ما این است که کتابخانه‌هایی که امروز در گتوند کلنگ‌زنی شدند با همکاری مسئولان اجرایی با سرعت بالا ساخته شود تا مردم این مناطق بتوانند از آن استفاده کنند.

این مراسم با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فرماندار گتوند، اعضای شورای شهر و شهرداران، مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه و عموم مردم برگزار شد.