امام جمعه اندیمشک: لزوم تالیف آثار شهید مطهری برای دانش‌آموزان و دانشجویان

خورنا: امام جمعه اندیمشک گفت: باید آثار شهید مطهری برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به عنوان کتاب و متن درسی تالیف شود و یا محور کارهای فرهنگی در این دو نهاد قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران در مصلی اظهار کرد: مسئولان و فعالان فرهنگی باید مراقب رخنه و هجمه‌های فرهنگی بوده و نسبت به این موضوعات حساس و هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام و انقلاب تمام توان خود را بر این امر گذاشته‌اند که مردم ما را نسبت به این انقلاب بی‌اعتماد کنند.

امام جمعه اندیمشک به مسائلی مانند عفاف و حجاب، تورم کاذب، عدم نظارت بر بازار و بی‌توجهی به بیت‌المال در جامعه اشاره کرد و گفت: این مسائل و هر امری که باعث شود اعتقادات مردم تحت‌الشعاع قرار بگیرد رخنه فرهنگی است.

وی بیان کرد: مسئولان باید مراقب این‌گونه مسائل بوده و در مقابل این موارد قد علم کنند.

خدامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم ابراز کرد: بالاترین مقام، مقام معلم است و امانت بودن انسان‌ها در دست معلم‌، شغل انسان سازی معلم را همان شغل انبیای الهی بی‌مثال کرده است.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود که نگذارند آثار شهید مطهری به فراموشی سپرده شود زیرا این آثار راهنمای مربیان و معلمان جامعه است.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: باید آثار استاد مطهری برای دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به کتاب و متن درسی تالیف شود و یا محور کارهای فرهنگی در این دو نهاد قرار بگیرد.

وی افزود: بازدید مقام معظم رهبری از مجموعه‌های تولیدی کشور نشان‌دهنده تقدیر از فرهنگ کار اقتصادی بر اساس فرهنگ اسلامی و ترویج این موضوع در جامعه است.