شش پروژه عمران شهری در دارخوین شادگان اجرا شد

خورنا: شهردار دارخوین شادگان از اجرا شدن شش پروژه عمران شهری در این شهر خبر داد.

ˈ صالح اچرش ˈ پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروژه ها شامل احداث نوار فضای سبز ورودی شهر، احداث خیابان اصلی ورودی کوی علی ابن الحسین، کوپال و بیس ریزی خیابان های آلبوبالد می باشند.

وی انجام زیرسازی خیابان های کوی آلبوبالد، اجرای مرحله دوم حاشیه فضای سبز و راه اندازی آتش نشانی دارخوین را از دیگر پروژه های اجرا شده در این شهر خواند و اظهار کرد: تلاش برای بهبود وضعیت مبلمان شهری از اولویت های شهرداری دارخوین در سال ۹۳ می باشد.

شهردار دارخوین شادگان با اشاره به تداوم روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری این شهر افزود: تلاش برای اتمام پروژه های نیمه تمام از دیگر اولویت های کاری شهرداری در سال جاری می باشد.

وی گفت: شهرداری دارخوین در سال جاری تلاش می کند تا ضمن تسریع در روند اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی، گام های اساسی در راستای پاسخگویی به نیازهای شهروندان و شتاب بخشیدن به روند توسعه شهر بردارد.

اچرش نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی را یادآور شد و افزود: انجام پروژه های شهری نقش بسزایی در رونق اقتصادی دارخوین دارد.

وی اظهار داشت: امید است با تلاش شبانه روزی و مضاعف مدیریت شهری، پیام مقام معظم رهبری را محقق کنیم.