روابط عمومی استانداری خوزستان روز کارگر را تبریک گفت

خورنا: روابط عمومی استانداری خوزستان با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

“بسمه تعالی

یازدهم اردیبهشت هر سال مزین به نام کارگر است.

روابط عمومی استانداری خوزستان این روز را به همه کارگران عزیز کشورمان خصوصا کارگران شریف و زحمت کش استان خوزستان تبریک و تهنیت می گوید. نقش کارگران در تاریخ نوع بشر و ساختن کاخ رفیع تمدن بی بدیل است. همه آبادی ها بازتاب همت والای کارگران است، شکوه سازندگی ها دسترنج گرانقدر تلاش آنان است. نشاط امروز ما حاصل زحمت دیروز و زندگی فردای ما وامدار کوشش امروزشان است.

روز کارگر فرصتی است برای اندیشیدن در این موضوع که آیا ما توانسته ایم حقوق کارگران را ادا نماییم؟ در مقابل خدای خود عذر تقصیر به جا می آوریم و در مقابل این اسوه های خلوص و صفا و عشق و این نمونه های استقامت و ایمان سر تعظیم فرو می آوریم. اینک که دولت تدبیر و امید تلاش دارد در مسیر توسعه کشور با حاکمیت قانون و اجرای منشور حقوق شهروندی کوتاهی های گذشته را جبران نماید انتظار دارد کارگران عزیز نیز همراه با دیگر اقشار ملت با کوشش و تلاش و صبر و حوصله دولت کریمه جمهوری اسلامی را در این راه یاری نمایند.

در استان خوزستان نیز که می توان آن را یکی از کارگری ترین استان های کشور دانست قطار توسعه حرکت خود را آغاز کرده است. دغدغه شبانه روزی نماینده عالی دولت و معاونین ایشان و مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استان حل معضلات و رفع موانع کار و اشتغال است. حمایت جدی و بی سابقه از سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از خرید کالا و تولیدات داخلی استان و ده ها طرح و برنامه دیگر همه در جهت فراهم نمودن مقدمات یک زندگی سالم و در شآن زندگی مردم و کارگران شریف می باشد. آنچه که مدیریت استان را در رسیدن به این اهداف یاری می کند، نشاط و امیدواری کارگران و احساس امنیت سرمایه گذاران بخش خصوصی می باشد.

بار دیگر این روز بزرگ را به کارگران شریف و زحمت کش استان خوزستان تبریک و تهنیت می گوییم.

روابط عمومی استانداری خوزستان”