آغاز پروژه‌های آسفالت کوی نیروی شوشتر

خورنا: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر از آغاز پروژه آسفالت کوی نیروی شوشتر خبر داد و گفت: این پروژه با سرعت اجرا می‌شود.

حسین پنبه‌دانه‌پور ظهر امروز در حاشیه اجرای پروژه آسفالت کوی نیروی شوشتر اظهار کرد: آسفالت کوی نیرو یکی از پروژه‌های مصوب شورای اسلامی شهر شوشتر بوده است و این مهم در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: در شهرداری شوشتر برای آسفالت بلوار برگشت کوی نیرو بیش از یکهزار و ۷۰۰ تن آسفالت استفاده خواهد شد که این میزان آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شوشتر تامین می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به مساحت سطح آسفالت این بلوار گفت: در این بلوار قرار است بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع آسفالت شود و از صبح امروز این مهم توسط تیم آسفالت شهرداری شوشتر آغاز شده است.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: یکی از انتظارات مردم از شورای اسلامی شهر شوشتر آسفالت معابر است و به این دلیل در بودجه شهرداری شوشتر برای این مسئله اعتباری ویژه در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای آسفالت معابر شوشتر اولویت‌های کاری مشخص شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا شرایط برای اجرای پروژه‌ها فراهم شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید از همه توان برای تامین اعتبار لازم در بخش جاری بودجه شهرداری استفاده کنیم تا در این زمینه بتوان گام‌های موثرتری برای آسفالت معابر شوشتر برداریم.