حل مشکلات شهرستان‌ها در دستور کار استانداری خوزستان

خورنا: معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بررسی و رسیدگی به وضعیت و مشکلات شهرستان‌ها مورد تأکید استاندار خوزستان است.

فرج‌الله در حاشیه جلسه بررسی مشکلات امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس این شهرستان اظهار کرد: براساس تأکید استاندار خوزستان، معاونان وی به صورت دوره‌ای با سفر به شهرستان‌های مختلف استان، وضعیت و مشکلات این شهرستان‌ها را از نزدیک بررسی می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا امروز سفر به شهرستان امیدیه برنامه‌ریزی شده بود که با حضور در این شهرستان مشکلات بخش بهداشت و درمان، آب شرب، آموزشی و فرهنگی و … امیدیه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: بخشی از مشکلات این شهرستان که با راهکارهای کوتاه مدت قابل برطرف کردن است با اتخاذ تمهیداتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و بخش دیگری از این مشکلات نیز که به ساخت و ساز و تأمین اعتبار وابسته است نیز در استان در سطح کلان بررسی و رسیدگی می‌شود.

خبیر متذکر شد: در این سفرهایی که به شهرستان‌های مختلف صورت می‌گیرد، تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های مختلف استان نیز حضور دارند تا تصمیمات بهتری برای رفع مشکلات گرفته شود.

وی با اشاره به مشکل آب شرب شهرستان امیدیه، اذعان داشت: این شهرستان در بخش آب شرب از مشکلات زیادی رنج می‌برد و ممکن است در فصل گرما با بحران مواجه شود.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: برای رفع این مشکل استانداری خوزستان تمام تلاش خود را به کار خواهد برد و این مسئله به طور ویژه مورد بررسی و رسیدگی لازم قرار می‌گیرد.

خبیر تأکید کرد: مسئولان این شهرستان نیز باید برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند و در این راه مسئولان استان را یاری دهند.