نشست مدیریت استراتژیک در فرمانداری اندیمشک برگزار شد

نشست مدیریت استراتژیک با حضور دکتر امیر نامی معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ، حجت الاسلام خدامی امام جمعه و مهندس گودرزی فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری در این نشست که جمعی از مسوولان ادارت حضور داشتند دکتر نامی گفت:تمام مفهوم شعار امسال و آنچه رهبر معظم انقلاب مطرح کردند در دفاع مقدس ما وجود داشت.

وی افزود:اگر نگاهی به نامگذاری های حضرت آقا در طول ده سال گذشته داشته باشیم به عمق مفاهیم آنان پی خواهیم برد.

دکتر نامی گفت:همه توانمندی های امروز ما مربوط به دفاع مقدس است اگر امروز در صنعت دفاعی خودکفا شده ایم به برکت دفاع مقدس بوده است.

وی افزود:دفاع مقدس برای ما یک کارخانه آدم سازی بود.

امام جمعه اندیمشک هم گفت:ما باید تکلیف خود را در مقاطع مختلف بشناسیم و به این تکلیف عمل کنیم زیرا این تکلیف گرایی موجب پیروزی در همه ابعاد خواهد شد.

حجت الاسلام خدامی افزود:صدور فرهنگ اسلام و انقلاب در نتیجه همین تلاش ها و زحماتی است که بر اساس تکلیف گرایی صورت می گیرد.

وی گفت :علم و فرهنگ و همچنین اقتصاد از محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند که باید در این سه مورد تلاشی وافر انجام دهیم.

فرماندار اندیمشک گفت:اندیمشک در دوران دفاع مقدس نقشی ماندگار داشته که در تاریخ ثبت شده است.

حمید رضا گودرزی افزود:در ۴ آذر ۱۳۶۵ اندیمشک مورد هجوم ۵۴ فروند هواپیمای جنگنده دشمن قرار می گیرد و مردم منطقه یک ساعت و نیم مقاومتی جانانه از خود نشان دادند.

وی گفت:این فرهنگ مقاومت و ایثار مردم اندیمشک همواره جاودان مانده است.

فرماندار اندیمشک بر ضرورت ترویج فرهنگ های جهادی که در دوران جنگ تحمیلی مشاهده شد تاکید کرد.

گودرزی گفت:تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در سایه مدیرت جهادی و تلاش خستگی ناپذیر انجام می گیرد.