شرایط پذیرش درخواست انتقال به دانشگاه صنعتی بهبهان

خورنا: معاون آموزشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا بهبهان با اشاره به مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویی تا آخر اردیبهشت‌ماه، گفت: مهم‌ترین شرط پذیرش درخواست‌های انتقال دانشجو به این دانشگاه، معدل است.

 

دکتر جلال البادی در گفت‌وگو با خبرنگار علمی‌وآموزشی خبرنگار دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان – اظهار داشت: دانشجویان متقاضی انتقالی به دانشگاه می‌توانند از یکم تا ۳۱ اردیبهشت از طریق سامانه سازمان امور دانشجویان، با ارائه مدارک موردنیاز شامل کارنامه، گواهی معدل، تأییدیه دانشگاه و معرفی‌نامه از دانشگاه مبدأ، درخواست خود را ثبت و نتیجه را نیز از طریق همین سامانه دریافت کنند.

 

البادی مهم‌ترین شرط موافقت با درخواست دانشجویان برای مهمانی یا انتقال به این دانشگاه را معدل عنوان کرد و افزود: گروه‌های آموزشی مربوطه درخواست‌ها را بررسی می‌کنند و معدل میانگین دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه را ملاک قرار خواهند داد.

 

وی درباره اولویت‌های پذیرش درخواست‌های نقل و انتقالات دانشجویی، خاطرنشان کرد: اولویت‌های موافقت با درخواست دانشجویان برای انتقال به دیگر دانشگاه‌ها، شامل موارد خاصی همچون تأهل و مشکلات خانوادگی است؛ البته بومی‌بودن نیز مدنظر قرار می‌گیرد.

 

البادی همچنین علت اصلی رد درخواست‌های انتقال به دانشگاه صنعتی بهبهان در نیم‌سال گذشته را عدم وجود رشته تحصیلی دانشجوی درخواست‌کننده در این دانشگاه و یا نداشتن شرایط معدل عنوان کرد.