دست تقدیر برادران و خواهر شادگانی را پس از ۷۵ سال به هم رساند

خورنا: خانواده شادگانی پس از ۷۵ سال بی‌خبری و فراغ، خواهر خود را یافته و موفق به دیدن دوباره وی شدند.

در روستای ام‌الغزلان این شهرستان خانواده‌ای زندگی می‌کند که دست روزگار ۷۵ سال پیش خواهر پنج ساله‌شان را از آنها جدا کرد و تاکنون از سرنوشت وی بی‌اطلاع بودند.

خانواده مجدم که از آن سال تاکنون تمام تلاش خود را برای یافتن خواهر خود به کار بسته بودند و نتیجه‌ای نگرفته بودند، پس از ۷۵ سال، شب گذشته بالاخره دست تقدیر باعث شد خواهر گمشده را پس از سال‌های طولانی دوری و فراغ بیابند و با وی دیداری دوباره داشته باشند.

پسر ارشد این خانواده در این ارتباط به خبرنگار فارس گفت: حدود ۷۵ سال پیش همسر اول پدرم به همراه خواهر پنج‌ ساله‌ام به دلیل مشکلات و سختی‌هایی که در روستا داشت، به طور ناگهانی خانه و کاشانه خود را رها کرد و از آن به بعد هیچ اطلاعی در مورد سرنوشت آنها نداشتیم.

رزاق مجدم ادامه داد: در طول این سال‌ها تلاش زیادی برای یافتن نامادری و خواهر خود کردیم اما این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

وی اظهار داشت: تا اینکه اخیراً از طریق یکی از آشنایان متوجه شدیم خواهری که ۷۵ سال به دنبال وی می‌گردیم در قید حیات است و به همراه همسر خود در شیراز زندگی می‌کند.

مجدم تصریح کرد: بالاخره پس از ۷۵ سال دوری و فراغ شب گذشته موفق شدیم خواهر گمشده خود را دوباره ببینیم و از این بابت بسیار خوشحال و سپاسگزار خداوند متعال هستیم.

وی اذعان داشت: البته هنوز تعداد زیادی از افراد خانواده‌مان موفق به دیدار با این خواهر گمشده، نشده‌اند و از این رو بی‌تابی زیادی برای دیدن وی دارند.

مجدم اضافه کرد: در هر صورت از این که پس از ۷۵ سال تلاش‌های خانواده‌ام برای یافتن خواهر گمشده به ثمر نشست و موفق به دیدار مجدد با خواهر ۸۰ ساله خود شدیم بسیار خوشحالیم.