باشگاه زاگرس خوزستان به دنبال خرید امتیاز تیم فوتسال حفاری

خورنا: مدیرعامل باشگاه زاگرس خوزستان گفت: به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال ملی‌حفاری هستیم.

رمضان جمال‌پور اظهار کرد: تیم بزرگسالان‌مان در لیگ دسته یک فوتسال کشور قرار دارد و تیم امیدمان هم در لیگ برتر کشور است. ما با توجه به اینکه شنیده‌ایم حفاری قصد کناره‌گیری از لیگ برتر کشور را دارد و از آن‌جا که دوست داشتیم این سهمیه از استان خارج نشود، درصدد خرید امتیاز این تیم برآمدیم.

 

وی بیان کرد: سال گذشته هم که باشگاه گاز خوزستان تیم لیگ برتری‌اش را منحل کرد تا دقیقه ۹۰ پیگیری کردیم تا امتیاز آن را خریداری کنیم ولی متاسفانه هیات فوتبال استان با ما همکاری نکرد و در نهایت امتیاز آن تیم به عملیات غیر صنعتی ماهشهر رسید که این تیم نیز به لیگ یک سقوط کرد.

 

مدیرعامل باشگاه زاگرس خوزستان گفت: همکارانم برای خرید امتیاز تیم فوتسال حفاری با مدیرعامل این باشگاه صحبت کرده‌اند ولی هنوز نتیجه و جواب قطعی‌ای نگرفته‌ایم. من خودم به صورت مستقم صحبتی با حاجتی نداشته ام.

 

وی خاطرنشان‌کرد: امسال پیگیر گرفتن سهمیه لیگ برتر بودیم و این موضوع را از طریق یکی، دو باشگاه خارج استان دنبال می کردیم ولی زمانی که متوجه شدیم ملی‌حفاری قصد کناره‌گیری از لیگ برتر را دارد و می خواهند در لیگ یک تیم‌داری کنند، گفتیم ما امتیاز لیگ یکی‌مان را به آن‌ها بدهیم و آن‌ها هم امتیاز تیم لیگ‌برتری‌شان را به ما بدهند تا این سهمیه از استان خارج نشود یا دست کسی نیفتد که توانایی حفظ آن را نداشته باشد.

 

جمالپور گفت: سال گذشته باتوجه به اینکه اولین سال حضورمان در لیگ یک بود، بیشتر سعی کردیم از بازیکنان بومی استفاده کنیم و چهار، پنج روز مانده به آغاز مسابقات، تیم مان را بستیم که به همین دلیل در نیم‌فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم اما در نیم‌فصل دوم از هشت دیدارمان فقط دو شکست داشتیم. تیم امیدمان هم در لیگ برتر کشور است که اولین سال حضورش است و در دور رفت، تاکنون در جایگاه سوم قرار دارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که در صورت موافقت باشگاه ملی‌حفاری با واگذاری امتیاز تیم لیگ برتری‌اش تا چه اندازه شرایط‌تان برای حضور در لیگ برتر کشور فراهم است؟ عنوان کرد: صد درصد تیم مان را طبق لیگ برتر می بندیم. در حال حاضر هم سالن فوتسال‌مان در منطقه کیان‌شهر اهواز در حال آماده شدن است. امکانات‌مان در حال فراهم شدن است و سعی می کنیم اگر وارد لیگ برتر شدیم، با یک برنامه چند ساله و با قدرت وارد شویم.