اهواز میزبان سه‌تار مسعود شعاری و آواز حسین علیشاپور

خورنا: مسعود شعاری آهنگساز و نوازنده سه تار با همکاری حسین علیشاپور خواننده موسیقی ایرانی کنسرتی را در اهواز برگزار می‌کنند.

در این کنسرت گروه «همساز» به سرپرستی مسعود شعاری و خوانندگی حسین علیشاپور قطعاتی را ار رپرتوار قدیمی موسیقی ایرانی و بخشی از ساخته‌های خود شعاری را اجرا می‌کنند.

در گروه همساز وصال عربزاده (سه‌تار)، هومان رومی (کمانچه)، امید توفیقی (عود)، حسین لک (تار و سه‌تار) و فرشید توکلی (تنبک) هنرنمایی خواهند کرد.

گفتنی است مسعود شعاری نوازنده چیره دست سه‌تار پیش از این ضمن اراده آلبوم‌های مختلف در فستیوال‌های فراوانی شرکت کرده است.

علیشاپور خواننده این کنسرت ضمن ابراز امیدواری برای فراهم شدن شرایط اجرای کنسرت ها در شهرستان ها و اقبال موسیقی دانان به این گونه اجراها به «موسیقی ما» گفت: برگزاری کنسرت‌هایی که از نوازندهگان جیره دست و آوازخوانان با سابقه بهره می‌برند در توسعه و رشد موسیقی خصوصا در شهرستان‌ها تاثیرگذار است.

این کنسرت در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ۹۳ در تالار «مهتاب» سالن کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار خواهد شد.

حسین علیشاپور هم به تازگی آلبوم‌های «خیام و مینیمال» و «ترنگاترنگ» را به بازار موسیقی عرضه کرده است. وی همچنین در سال ۲۰۱۱ در تور اروپایی کیهان کلهر به همراه مجید خلج و علی بهرامی‌فرد، در کشورهای انگلیس، فرانسه، بلژیک و مجارستان به اجرای برنامه پرداخته است.