مناطق نفتی بهبهان شناسنامه‌دار می‌شود

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان گفت: در تلاش هستیم تا مناطق نفتی بهبهان مانند منصورآباد را به محدوده شهری آورده‌ و شناسنامه‌‌دار کنیم.

کوروش مودت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان شناسنامه‌دار شدن مناطق نفتی بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در صورتی که این مناطق نفتی وارد محدوده شهری شوند درآمد قابل توجهی از عوارض ارزش افزوده و عوارض شهری از این طریق نصیب شهرداری بهبهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا مناطق نفتی بهبهان مانند منصورآباد را به محدوده شهری آورده‌ و شناسنامه‌‌دار کنیم، اضافه کرد: این عوارض و مبالغ می‌تواند بسیاری از مشکلات شهرداری را حل کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان تصریح کرد: مشکلات مبلمان شهری و آسفالت بهبهان با تعامل مسئولان قابل حل خواهد بود و اما عدم توفیق در راه بهبود وضعیت شهری به دلیل عدم هماهنگی مدیریت واحد شهری است.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در این خصوص همه مسئولان شهرستان دست به دست هم دهند و برای عمران و آبادانی بهبهان بکوشند زیرا این منطقه همچنان از مشکلات زیادی رنج می‌برد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیز در این خصوص تعامل و همکاری مضاعفی را از سوی مسئولان شهرستان انتظار دارند زیرا خواهان حل قطعی مشکلات بهبهان هستند.