پاسخ مسئولان به شایعه ضرب و شتم شهردار شادگان

خورنا: درج خبر ضرب و شتم شهردار و اعضای شورای شهر در چند سایت خبری این روزها بسیاری از افکار را درگیر خود کرده است که در این خصوص پاسخ مسئولان شادگانی را می‌شنویم.

شهردار شادگان به مدت دو ماه است که با رای ۹ عضو شورای این شهر به سمت شهردار منصوب شده و در این مدت به گفته شهروندان و مسئولان شهری خدمات ارزنده‌ای را انجام داده است.

جاسم مزرعه دارای سابقه کاری بسیار بوده است و این روزها در تصویب بودجه شهرداری با شورای اسلامی این شهر دچار اختلاف نظراتی شده که البته این رسم دیرینه بین شهرداری و شوراها مرسوم است.

اما روز گذشته شاهد درج خبر ضرب و شتم شهردار توسط اعضای شورای شهر در یکی از سایت‌های خبری بودیم که این امر ما را بر آن داشت در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در این سایت خبری آورده شده است: شنبه ۳۰ فروردین ۹۳ ساعت ۱۷ بعداز ظهر شهردار جدید شادگان در محل مدیریت شهرداری به صورت تاسفبار و غیرقابل پیش بینی مورد ضرب و شتم پنج عضو شورای شهر شادگان قرار گرفت.

*اخبار منتشر شده کذب است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: این خبر به هیچ‌ وجه موثق نیست و صحت ندارد.

عبدالله تمیمی افزود: اختلاف بین شورای شهر و شهرداری طبیعی‌ست و این روند مختص به شادگان نیست که تعجب همه را برانگیزد اما اینکه ضرب و شتمی بین اعضای شورا و شهردار صورت گیرد اصلا صحت ندارد و این خبر صرفا کذب محض است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد نیز من حضور یافتم و چنین مواردی را مشاهده نکردم.

وی با تقدیر از عملکرد چند ماهه شهردار شادگان بیان کرد: این شهر مملو از کمبود و کاستی و مشکلات است، با این حال شهرداری چون جاسم مزرعه آمده و با همه کمبود اعتبارات و امکانات در حال پیگیری و انجام خدمات مطلوب و ارزنده‌ای‌ست، پس مردم و مسئولان باید وی را حمایت کنند.

تمیمی در خصوص پخش پیامک برخی افراد در خصوص اهانت شهردار شادگان به شهروندان ابراز داشت: برخی افراد به دنبال سیاه‌نمایی و مشکل‌تراشی هستند و امکان ندارد شهردار به شهروندان اهانتی کند.

*مشکلات را بزرگنمایی نکنیم

معاون فرماندار شادگان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان چنین اظهار کرد: شاید درگیری‌های بین اعضای شورای شهر و شهرداری بر سر مصوبات پیش بیاید اما بزرگنمایی این اخبار صحیح نیست.

نعمت‌الله آلبوغبیش خاطرنشان کرد: وجود اختلاف بین دولت و مجلس هم هست و شاید دولت مصوبه‌ای را به مجلس ارائه کند و با آن مصوبه موافقت نشود، پس در ابعادی کوچک‌تر اختلاف بین شورای شهر و شهرداری کاملا طبیعی‌ست.

وی ادامه داد: در حال حاضر بین شهرداری و شورای شهر به دلیل بودجه شهرداری اختلاف نظر وجود دارد که البته این موارد مشکل حادی نیستند.