نمایشگاه بزرگ کتاب در آغاجاری افتتاح شد

خورنا: نمایشگاه بزرگ کتاب آغاجاری با حضور مسئولان شهرستان در کتابخانه عمومی شهید مدنی افتتاح شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری صبح امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب این شهرستان اظهار کرد: یکی از راه‌های توسعه فرهنگی، اهمیت دادن به مسئله کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، به‌ویژه در میان جوانان و نوجوانان است.

نرگس موقرپور افزود: در واقع یکی از شاخص‌های مهم توسعه هر جامعه، افزایش سرانه مطالعه است.

وی ادامه داد: وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران همواره یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و هست، دغدغه‌هایی که ناشی از علاقه ایشان به کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری خاطرنشان کرد: ایشان معتقدند که باید از هر فرصتی برای مطالعه بهره برد، پس باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم به ویژه نسل جوان به مطالعه تشویق شوند.

وی بیان کرد: در همین راستا کتابخانه‌ها با توجه به رسالتی که بر عهده دارند با تشویق مردم به کتابخوانی و تسهیل دسترسی به منابع مفید و مورد نیاز می‌توانند گامی مهم در این عرصه بردارند و به همین جهت کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری با افتتاح نمایشگاه بزرگ با بیش از ۴ هزار عنوان کتاب در نظر دارد دسترسی کتاب را برای عموم مردم هموار کند.

وی در پایان تاکید کرد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و همشهریان می‌توانند از این نمایشگاه استفاده لازم را ببرند.