ثبت‌نام طرح پوشش بیمه همگانی سلامت در خوزستان در حال اجراست

خورنا: احسان‌الله منفرد نیاکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: افرادی که تحت پوشش هیچ یک از بیمه‌های پایه سلامت یا درمان نیستند می‌توانند بدون پرداخت حق بیمه، با مراجعه به آدرس سامانه بیمه سلامت ایران www.bimehsalamat. ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طرح پوشش بیمه همگانی سلامت در خوزستان در حال اجرا است ادامه داد: بیمه شدگان تحت پوشش سایر سازمان‌های بیمه‌گر از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی، خدمات درمانی نیروهای مسلح و … مشمول این طرح نیستند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکه این طرح از اول اردیبهشت آغاز شده و یک ماه ادامه دارد تصریح کرد: در صورتی که در مراحل بررسی فرم ثبت نام اولیه، مشخص شود که فرد متقاضی دارای پوشش بیمه گر است ثبت نام نامبرده متوقف می‌شود همچنین افراد متقاضی از مراجعه حضوری به سازمان بیمه‌گر و دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت و یا نمایندگی‌های سازمان بیمه سلامت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: پس از طی فرآیند ثبت نام، فرم‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن همراه مندرج در فرم ثبت نام به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

منفرد نیاکانی خاطر نشان کرد: صدور دفترچه به مشمولان طرح پس از احراز شرایط متقاضی از طریق دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت و نمایندگی‌های سازمان بیمه سلامت ایران انجام می‌پذیرد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: دفترچه‌ای که با عنوان بیمه درمانی سلامت برای افراد صادر می‌شود در کل کشور قابل پذیرش است و در استان خوزستان ۵۸ دفتر پیشخوان فعال داریم که متقاضیان می‌توانند برای ادامه مراحل ثبت نام خود به این دفا‌تر مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خوزستان اظهار کرد: افراد دارای بیمه وارد سایت نشوند چون موجب سنگین شدن بار خطوط می‌شود و مشکلاتی ایجاد می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سعید سعیدسلمانی کدملی 1755088262