امام جمعه دزفول: یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به کارگران است

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: یکی از مولفه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به کار و کارگران است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان به مناسبت روز کارگر گفت: اساس اقتصاد تولیدات و اصل ریشه تولید، قشر زحمتکش کارگر است.

وی ادامه داد: استقلال اقتصادی یکی از اساسی‌ترین دستورات اسلام بوده به طوری که دشمنان نباید هیچ استیلایی بر استقلال مسلمانان داشته باشند.

امام جمعه دزفول افزود: استقلال اقتصادی در گرو تولید ملی و ستون اصلی تولید کار و کارگر بوده و کارگران قهرمانان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند.

وی در مورد سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس عنوان کرد: آمریکا در صحرای طبس به امر الهی گرفتار طوفان شن شد و این‌چنین شکست مفتضحانه‌ای دید.

قاضی‌دزفولی خاطرنشان کرد: در واقع آمریکایی‌ها با غرور و تکبری که داشته به دنبال جبران هیمنه و عظمت خود بوده و خواسته است قدرت نظامی خود را به رخ بکشاند که غافل از همه جا امداد غیبی آنان را شکست داد.

وی عنوان کرد: آمریکا‌یی‌ها این شکست را از انقلاب اسلامی و مردم خوردند و به همین جهت شایسته‌ترین شعار، شعار مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه دزفول در مورد روز شوراها نیز چنین عنوان کرد که هدف از تشکیل شوراها، اداره امور شهر و روستا در محدوده مسئولیت شوراهاست و استفاده از توانمندی و پتانسیل جامعه، اعتماد عمومی را تقویت خواهد کرد.

وی گفت: مردم در امور جامعه مشارکت دارند و این نشان دهنده تقویت اعتماد عمومی نسبت به نظام و جامعه است و باعث حضور پرشور و نشاط مردم در همه صحنه‌ها به ویژه اجتماع می‌شود.

قاضی‌دزفولی عنوان کرد: شوراها باید با فساد اداری در شهرداری‌ها و شهرها و روستاها مبارزه کنند و مواظب امور باشند.

وی در خصوص شعار امسال گفت: یکی از راهکارهای مهم تحقق شعار امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری، پای مردم را به صحنه و اقتصاد و فرهنگ کشاندن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول افزود: در همین راستا دولت باید طوری رفتار کند که ملت جلب و جذب شوند.