عملیات احداث نخستین بیمارستان فوق تخصصی دزفول آغاز شد

خورنا: عملیات اجرایی احداث نخستین بیمارستان عمومی ، تخصصی و فوق تخصصی دزفول صبح روز جمعه با حضور جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

  امام جمعه دزفول در این آیین در سخنانی با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف به ویژه بخش بهداشت و درمان ، احداث بیمارستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی را حرکتی شایسته در راستای ارتقای شاخص های درمانی در منطقه شمال خوزستان دانست.

حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ همه افراد و مجموعه ها باید به وظیفه خود در راستای تحقق این شعار وارد صحنه شوند از مجموعه مدیریت شهرستان دزفول خواست از هر طرحی که در راستای رشد و توسعه زیر ساخت ها برنامه ریزی شده و قابل اجراست حمایت کنند.

وی افزود:مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی ، تولیدی ، اشتغالزا به ویژه بهداشت و درمان بیانگر ظرفیت بالای این بخش در شهرستان دزفول می باشد که باید از این ظرفیت برای شتاب بخشیدن به روند توسعه در منطقه بهره گرفت.

امام جمعه دزفول با اعلام حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در طرح های زیر بنایی در این شهرستان از سرمایه گذاران و بانیان احداث بیمارستان فوق تخصصی در دزفول به عنوان افرادی توانمند ، متدین و متعهد قدردانی کرد.

وی همچنین از بانیان احداث این بیمارستان خواست در احداث آن ضمن در نظر گرفتن پیوست فرهنگی در طراحی و ساخت آن به معماری تاریخی دزفول توجه کرده و در نامگذاری آن نیز به جایگاه و مقاومت مردم دزفول توجه کنند.

یکی از اعضای شرکت پزشکی حکمت درمان سرمایه گذار احداث این بیمارستان نیز با اشاره به ضرورت مشارکت بخش خصوصی در زمینه بهداشت و درمان در کنار دولت گفت:این بیمارستان فوق تخصصی در زمین به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه ساخته می شود.

ˈعلیرضا مجدی نسبˈ اعتبار اولیه برای ساخت این بیمارستان را که با مشارکت صندوق قرض الحسنه ولی عصر (عج) دزفول ساخته می شود ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:در طراحی این بیمارستان ، چشم پزشکی و قلب در بخش فوق تخصصی و در سایر زمینه های پزشکی نیز بخش تخصصی و عمومی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه مراکز درمانی دزفول به عنوان قطب درمانی شمال خوزستان به بیماران استانهای لرستان و ایلام نیز خدمات ارائه می کنند لذا در ساخت این بیمارستان مجموعه اقامتی ویژه همراهان بیمار و نیز مجموعه اقامتی ویژه پزشکان طراحی شده است.

کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان فوق تخصصی دزفول توسط امام جمعه دزفول به زمین زده شد.