فرماندار هندیجان خبر داد:

هندیجان در محدوده تردد خودروهای پلاک اروند قرار گرفت

خورنا _ وهاب شیرعلی: فرماندار هندیجان گفت: شهروندان هندیجان میتوانند خودروهای پلاک اروند خریداری و استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خورنا از هندیجان؛ جعفری نسب در دیدار با خبرنگاران هندیجان در ابتدا در خصوص اهمیت جایگاه خبرنگاران اظهار داشت : شفاف سازی و اطلاع رسانی صحیح از وظایف یک خبرنگار است و رسالت خبرنگاران در این خصوص بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد و از مجموعه خبرنگاران پرتلاش شهرستان هندیجان که اخبار این شهرستان را با تمام توان در رسانه ها انعکاس می دهند تقدیر و تشکر می نمایم.

ایشان در پاسخ به سوالی در خصوص بهبود وضعیت معیشت مردم در شهرستان هندیجان و خارج نمودن بازار هندیجان از رکود اظهار داشت: متاسفانه در گذشته عده ای با تنگ نظری ها مشکلات بسیار زیادی برای بازار هندیجان به وجود آوردند که با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در خصوص بهبود وضعیت معیشت مردم، بحمداله تا سطح بسیار زیادی این مشکل حل گردیده است و باعث خروج بازار هندیجان از رکود گردیده است.

سرپرست فرمانداری در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری یادواره شهدا در شهرستان هندیجان اظهار داشت: هر آنچه که ما داریم مرهون خون شهداست و ما تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا مراسمی در شان شهدا و خانواده های معزز شهدا برگزار گردد، لذا با جلساتی که تا کنون در فرمانداری برگزار گردیده است کلیه کمیته های این یادواره تشکیل گردیده اند و مسئولین این کمیته ها نیز انتخاب شده اند و امیدواریم با همکاری کلیه دستگاه های اجرایی این یادواره در اواخر اردیبهشت با شکوه هر چه تمام تر در شهرستان هندیجان برگزار گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان در پاسخ به سوالی در خصوص مسکن مهر هندیجان گفت: متاسفانه مشکلات مسکن مهر هندیجان بسیار زیاد است و برخی از این مشکلات مربوط به فاضلاب، وام های کمتر از ۲۰ میلیون و نرخ سود بانکی است که این مشکلات در جلسه شورای مسکن شهرستان هندیجان به صورت اساسی بررسی خواهد شد.

جعفری نسب در پاسخ به سوالی در خصوص ثبت نام متقاضیان یارانه در شهرستان هندیجان بیان نمود: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از انصراف دهندگان روند این ثبت نام در هندیجان را بسیار مناسب می دانم و بحمداله با تمهیداتی که صورت گرفت در این خصوص مشکلی در شهرستان برای شهروندان وجود نداشت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای فاز های بعدی اسکله صیادی بحرکان و جاده های مواصلاتی به اسکله های بندر بحرکانی و بندر سجافی بیان داشت:که عملیات اجرایی فاز ۲ اسکله بحرکان در اوخر اردیبهشت و خرداد امسال شروع خواهد شد تا به این طریق بتوان قدمی در راستای خدمت رسانی به صید و صیادی منطقه برداشت.

همچنین در خصوص بهسازی جاده های این دو اسکله خاطر نشان کرد: این مسئله قطعا در کمیته برنامه ریزی شهرستان جهت دریافت اعتبار مطرح و بررسی خواهد شد.

ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی در خصوص پروژه های عمرانی ورزشی نیمه تمام در شهرستان اظهار داشت : از اداره تربیت بدنی لیست پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد خواسته شده است و پیگیری روند تکمیل این پروژه ها در دستور کار است و تا عدم تکمیل این پروژه های نیمه تمام پروژه جدیدی در این حوزه در شهرستان شروع نخواهد شد.

ایشان همچنین بر حمایت از تیم های ورزشی شهرستان تاکید نموده و بر حضور تیم های شهرستان در لیگ های برتر استان تاکید نمود.

نماینده دولت در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اخبار در خصوص منطقه آزاد شدن هندیجان آن را صحیح ندانست و اظهار داشت: این موضوع صرفا در خصوص تردد ماشین های خریداری شده از منطقه آزاد اروند در هندیجان است.

جعفری نسب در خصوص مشکلات بیمارستان و وضعیت بهداشتی شهرستان هندیجان اظهار داشت : در جلسه شورای سلامت مشکلات بهداشتی شهرستان هندیجان به اطلاع شبکه بهداشت و درمان رسیده است و از شبکه بهداشت خواسته شده در اسرع وقت پیگیر حل مشکلات اولیه این بیمارستان بخصوص بخش سونوگرافی آن باشد.

ایشان همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات درخواست سوخت کشاورزان اظهار داشت: با جلسه ای که که با مسئولین شرکت پخش فروارده های نفتی اهواز،آبادان و ماهشهر در هفته گذشته داشتیم این مشکل بحمداله حل گردید.

وی در پاسخ به سوالی درباره برگزاری کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده بین دستگاه های اجرایی در استان و پیگیری های صورت گرفته این کنگره در اردیبهشت ماه با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد گردید.

سرپرست فرمانداری هندیجان در پاسخ به سوالی در خصوص ادارت غیر مستقر در شهرستان هندیجان و مشکلات مربوط به عدم وجود دفتر پلیس +۱۰ و مشکلاتی که برای شهروندان این شهرستان وجود دارد گفت:بحمداله با پیگیری های که در روز گذشته در مرکز استان انجام دادیم؛ مشکل استقرار اداره ثبت اسناد و املاک حل گردیده و این اداره در روزهای آینده در شهرستان مستقر خواهد شد.

همچنین مشکلات مربوط به عدم صدور مجوز دفتر پلیس+۱۰ در شهرستان هندیجان نیز حل گردید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • وحید بسیار خوب بود موفق و سر بلند و پیروز باشید
  • هادي سلام دقيقا مشخص نكرديد كه آيا تردد و خصوصا استقرار خودروهاي پلاک اروند آيا در هنديجان امكان پذير وميسر شده است يا خير و اگر شده از چه تاريخ و چه محدوده ايي با تشكر
  • اعلی شعبانی اقای جعفری نسب چه برنامه ای برای ایجاد مرکز تفریهی در منطقه بهرکان دارید باتشکر شعبانی
  • محمد ا اداره محیط زیست هم در شهرستان وجود ندارد در هندیجان مغازه ااسلحه ومحما ت بنام هندیجان گرفته شد اما متاسفانه به ماهشهر انتقال یافت به چه دلیل کسی که امتیاز رو برای هندیجان گرفته اقای توانگر میباشد وپاسخگو نیست از مسولین امر درخواست رسیدگی میکنیم تا کی باید برای سهمیه فشگ 150 کیلومتر بریم ماهشهر
  • اعلی شعبانی اداره محیط زیست هم در شهرستان وجود ندارد در هندیجان مغازه ااسلحه ومحما ت بنام هندیجان گرفته شد اما متاسفانه به ماهشهر انتقال یافت به چه دلیل کسی که امتیاز رو برای هندیجان گرفته اقای توانگر میباشد وپاسخگو نیست از مسولین امر درخواست رسیدگی میکنیم تا کی باید برای سهمیه فشگ 150 کیلومتر بریم ماهشهر