فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان منصوب شد

خورنا: فرمانده بسیج دانش آموزی خوزستان با حضور مسئولین استانی منصوب شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان صبح پنجشنبه در این مراسم که در تالار غدیر اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد با تأکید بر توجه تمامی مسئولین به اهمیت فرهنگ و مسائل تربیتی گفت: آموزش و پرورش بهترین بستر برای آموزش مسائل تربیتی است. لذا با توجه به این مسئله که بخش اعظم حوزه فرهنگ در آموزش و پرورش شکل می گیرد و همه رفتارهای اجتماعی نشأت گرفته از فرهنگ است آموزش و پرورش به عنوان مبدأ و مقصد تمامی این تلاش ها و پیشرفت های جامعه می تواند در موضوع فرهنگ نقشی کلیدی ایفا کند.

سردار حسن شاهوارپور افزود: بسیج ظرفیتی است که مدافع باورهای انقلاب است و بسیج فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان فعال ترین مجموعه های ما در حفظ این باورها در واقع حلقه واسط بین سپاه و آموزش و پرورش هستند.

محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این مراسم گفت: ایران دارای پیشینه فرهنگی بسیار غنی است و فرهنگ اساس توسعه است و امروز کشورهای توسعه یافته به مسائل فرهنگی بسیار اهمیت می دهند و بر این باورند که توجه به بحث فرهنگ باعث پیشرفت در تمامی مسائل اقتصادی، اجتماعی و… می شود.

وی با تأکید بر تعامل بیشتر میان آموزش و پرورش و بسیج تصریح کرد: امید است تا با عزم ملی و مدیریتی جهادی در ترویج مسائل فرهنگی اهتمام بیشتری بورزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، سرهنگ ندایعلی معاون هماهنگی سپاه استان خوزستان، تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان و جمعی از فرماندهان بسیج و سپاه و مسئولین حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد.