برگزیدگان استانی مسابقات شعر، داستان و مطالعه و تحقیق دانش آموزان دختر خوزستان معرفی شدند

خورنا: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از اعلام نفرات برگزیده راه یافته به مسابقات کشوری شعر، داستان و مطالعه و تحقیق دانش آموزی در بخش دختران خبر داد.

رضا عبادیان با اعلام این خبر اظهار کرد: کل شرکت کننده های دختر در مسابقات شعر ۳۰ نفر و کل شرکت کننده های دختر در مسابقات مشاعره ۴۴ نفر بودند که این مسابقات دیروز در مدرسه شاهد بنت الهدی صدر ناحیه سه اهواز برگزار شد و داوران امروز نفرات اول تا سوم هر پایه و رشته را اعلام کردند.

وی افزود: دانش آموزان پایه اول اندیمشک، ناحیه دو اهواز و ماهشهر و دانش آموزان پایه دوم ناحیه سه اهواز، بندر امام و ناحیه دو اهواز در رشته شعر رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

عبادیان ادامه داد: دانش آموزان پایه سوم بهبهان، ناحیه سه و ناحیه دو اهواز و دانش آموزان پایه چهارم از ناحیه سه و ناحیه دو  اهواز و مسجد سلیمان در رشته شعر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات مشاعره در سطح استان برگزار می شوند، تصریح کرد: در رشته مشاعره کل شرکت کننده های دختر ۴۰ نفر بودند که دانش آموزان پایه اول فرزانگان شوشتر، فرزانگان دزفول و نمونه دولتی حضرت معصومه ناحیه چهار اهواز و دانش آموزان پایه دوم فرزانگان دزفول، عفاف ناحیه سه، شاهد رضوان ناحیه یک مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان پایه سوم عترت شادگان، فرزانگان شوشتر و شاهد فاطمی ناحیه سه اهواز نیز رتبه های اول تا سوم مسابقات استانی مشاعره را کسب کردند.

عبادیان در ارتباط با مسابقات مطالعه و تحقیق گفت: در بخش دختران رشته مطالعه و تحقیق کل شرکت کننده ها ۶۶ نفر بودند که دانش آموزان پایه اول ناحیه سه اهواز، فرزانگان آبادان و فاطمیه ناحیه دو اهواز و دانش آموزان پایه دوم شهرستان بهبهان، ناحیه دو اهواز و صدرای ناحیه سه اهواز رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: دانش آموزان پایه سوم ناحیه دو اهواز، بهبهان و ناحیه یک اهواز و دانش آموزان پایه چهارم از شهرهای بهبهان، ناحیه سه اهواز و دزفول موفق به کسب مقام های اول تا سوم رشته مطالعه و تحقیق شدند.

وی در پایان گفت: در بخش دختران رشته داستان کل شرکت کننده ها ۳۰ نفر بودند که دانش آموزان پایه اول بهبهان، اندیمشک و ناحیه چهار اهواز و دانش آموزان پایه دوم از شهرهای دزفول، ناحیه سه اهواز و مسجد سلیمان و دانش آموزان پایه سوم ناحیه سه اهواز، خرمشهر و اندیمشک و دانش آموزان پایه چهارم از شهرهای ایذه، ناحیه سه و ناحیه چهار اهواز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ذکر شده در بخش پسران نیز امروز در محل مدرسه شاهد بنت الهدی صدر ناحیه سه اهواز در حال برگزاری است و  پس از اعلام نتایج به جز رشته مشاعره نفرات اول تا سوم هر پایه به تفکیک جنسیت به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عسل سلام میشه ادرس اعلان نتایج مسابقات وبلاگ نویسی و نقالی و فیلم کوتاه رو برام ارسال کنید