اولین حضور سرپرست فرمانداری دزفول در اولین نشست شورای اداری در سال جدید

خورنا:  اولین نشست شورای اداری دزفول در سال ۱۳۹۳ با حضور کلیه مسئولین محلی و همچنین اولین حضور سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید

اولین نشست شورای اداری دزفول در سال ۱۳۹۳ با حضور کلیه مسئولین محلی و همچنین اولین حضور سرپرست فرمانداری ویژه این شهرستان در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار گردید .

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول نخست سخنانی را در وصف کرامات حضرت فاطمه الزهرا (س) ایراد نمود .

سپس سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول هم در راستای دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری سخنانی ایراد نمود .

در ادامه شهردار دزفول پس از ارائه گزارش عملکرد این اداره در استقبال و پذیرایی از مسافرین نوروزی ، به برنامه های این شهرداری جهت خدمت رسانی به مردم شریف دزفول اشاره کرد .

محمد رضا کرمی نژاد گفت : اولین هتل ۵ ستاره دزفول تا ۲۵ اردیبهشت ماه امسال در کنار برج طاووس کلنگ زنی ، و تا نوروز آینده (۱۳۹۴) از طریق سرمایه گذاری آماده بهره برداری و استفاده خواهد شد .

وی از تکمیل پل روی کانال امامزاده محمد بن جعفر (ع) دزفول تا خرداد ماه سال جاری خبر داد .

کرمی نژاد ضمن اشاره به ساخت پارک و استخر بانوان ، افزود : ورزشگاه هزاره سوم نیز تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید .

این مقام مسئول ضمن اشاره به آغاز مطالعات جهت احداث پل ششم (کابلی) و همچنین احداث ساختمان جدید شهرداری دزفول ، از احداث تقاطع (زیرگذر) غیر همسطح فتح المبین هم خبر داد .

شهردار دزفول گفت : قصد خرید ۴۳۰ تویوتا تاکسی را داریم .

وی همچنین به احداث یک میدان بار توسط بخش خصوصی اشاره ، و در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت : قصد داریم که بخشی از ترافیک را به زیر زمین برده که این بخش مربوط به میدان شیخ مرتضی انصاری تا میدان مثلث می باشد .

پس از شهردار ، غلامرضا نصرالله پور مدیریت آموزش و پرورش دزفول هم به ارائه عملکرد این اداره در استقبال و پذیرایی از مسافرین نوروزی و برنامه های آتی جهت خدمت به شهروندان اشاره ، و از احداث خانه معلم جدید این شهر در مقابل ورزشگاه شهید مجدیان خبر داد .

علی بهزادی رئیس جمعیت هلال احمر دزفول ضمن ایراد سخنرانی و اشاره به تجهیزات بسیار ضعیف این جمعیت ، از نجات جان ۷۰ نفر در آبشار شوی دزفول خبر داد .

در پایان نیز سرپرست فرمانداری ویژه دزفول به سخنرانی پرداخت و گفت : اگر روابط عمومی ها را فعال تر کرده و به واقعیت های دزفول بپردازیم ، بخش زیادی از مشکلات را می توانیم حل نمائیم .

حبیب الله آصفی افزود : دزفول یکی از سیاسی ترین شهرهای ایران است ؛ ولی باور کنید در بازی های سیاسی چیزی عاید شهر نمی شود . ما وقت بازی سیاسی را نداریم ؛ و سایت های دزفول هم بیشتر وقت خودشان را به سیاست می پردازند .

وی ادامه داد : ما اجرایی هستیم و می بایست مسائل اجرایی شهر را دنبال نمائیم . در سال جدید همه همت ما به جذب سرمایه گذاری خواهد گذشت ؛ از تعدادی سرمایه گذار خارجی نیز دعوت به عمل آورده ایم .

آصفی همچنین از پیگیری جهت افزایش پروازهای فرودگاه دزفول خبر داد .

این مقام مسئول تصریح کرد : ما در شهرستان به دنبال اجرایی کردن سیاست های دولت هستیم و با فعال کردن اقتصاد کشاورزی ، کاری خواهیم کرد تا کشاورزان مظلوم دزفول نقش خود را ایفا نموده و به حق خود برسند . و در زمینه صادرات محصولات نیز رایزنی ها و کارهای خوبی انجام شده است .

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن اشاره به محرومیت برخی نقاط دزفول از جمله سردشت ، از بردن سرمایه به این نقاط خبر داد .

وی افزود : باید با مهربان بودن با سرمایه گذاران به راه اندازی مجدد کارخانجات تعطیل شده پرداخته و ضمن حمایت از بخش خصوصی ، دوران اوج اقتدار دزفول را نشان دهیم .

حبیب الله آصفی از مسئولین محلی خواست تا مدیران استانی را به دزفول آورده تا با کمبود ها و مشکلات روبرو شوند . در دزفول روزانه افرادی به فرمانداری مراجعه کرده که برای تامین حداقل زندگی خودشان هم با مشکل روبرو هستند و این اصلا زیبنده شهرستان نیست .

این مقام مسئول در راستای وضعیت آثار تاریخی به جا مانده و بافت قدیم شهرستان هم سخنانی ایراد نمود .