امام جمعه شادگان: ‌مدیران و کارفرمایان‌ روحیه تلاش و کوشش ‌را در بین کارگران تقویت کنند‌

خورنا: امام جمعه شادگان از مدیران و کارفرمایان این شهرستان خواست با پرداخت به موقع حقوق کارگران، انگیزه‌ها و روحیه تلاش و کوشش بیشتر را در بین کارگران تقویت کنند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام کارگر اظهار کرد: روز کارگر مایه افتخار و عزت کارگران است و کارگران جهان برای به ثمر رسیدن اهداف این روز خون‌های بسیاری داده‌اند تا این روز جهانی در تاریخ به ثبت برسد.

وی اضافه کرد: هفته کارگر بهترین فرصت است تا از زحمات و تلاش کارگرانی که در راه نظام و انقلاب اسلامی قدم برمی دارند قدردانی شود.

امام جمعه شادگان با اشاره به اینکه ما در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی قرار داریم ادامه داد: برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند باید تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: خود نشان دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیر گذار این قشر خدوم است و این در حالی است که فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول بوده که پیامبر اکرم(ص) بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

شرفی در ادامه از مدیران و کارفرمایان این شهرستان خواست با پرداخت به موقع حقوق کارگران، انگیزه‌ها و روحیه تلاش و کوشش بیشتر را در بین کارگران تقویت کنند.

وی در پایان گفت: مدیران می‌توانند با کارآفرینی و یافتن بازارهای تازه برای کالاهای تولیدی خود، تعداد بیشتری از کارگران را به‌کارگیرند و از تعداد بیکاران جامعه بکاهند.