شعبه شرکت ملی حفاری درکیش پل ارتباطی فعالیت های برون مرزی شرکت است

خورنا: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شعبه شرکت ملی حفاری در جزیره کیش را بسیار مهم خواند و گفت: این شعبه پل ارتباطی فعالیت های برون مرزی این شرکت است.

ˈ حمیدرضا گلپایگانی ˈ در آیین معرفی مدیر جدید شعبه کیش افزود: کارهای بسیار خوب و ارزشمندی تاکنون توسط این شعبه برای پشتیبانی پروژه ها به ویژه در بخش عملیات دریا انجام شده است، اما انتظار بیشتر از آن وجود دارد.

گلپایگانی تصریح کرد: با توجه به نوع کار و اهمیت فعالیت های شرکت در پروژه ها می بایست به شعبه کیش شرکت به عنوان یک بنگاه اقتصادی نگاه کرد، زیرا حجم سرمایه در گردش آن قابل توجه است.

وی توضیح داد: مدیریت جدید با توجه به سابقه و تجربه های ارزشمند و اشراف کاری، می تواند با برنامه ریزی و راهبری فعالیت ها، استفاده از نظرها و دیدگاه های کارشناسان برای پشتیبانی و اجرای هر چه بهتر پروژه ها در بخش حفاری و خدمات فنی، برنامه های اقتصادی شرکت را پیش ببرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، شعبه کیش را پل ارتباطی فعالیت های برون مرزی شرکت عنوان کرد و گفت: برای این که از بازار رقابت عقب نمانیم باید از شرکت های توانمند که توان پشتیبانی بالایی دارند استفاده کنیم.

وی ضمن معرفی حمید رضا اردشیری به عنوان مدیر جدید شعبه کیش شرکت ملی حفاری ایران از خدمات شمی پور، مدیر سابق این شعبه قدردانی کرد.

در این آیین مدیر جدید شعبه کیش نیز گفت: اگر بخواهیم به کار شتاب بدهیم باید براساس قانون تجارت حرکت کنیم، فعالیت های اقتصادی نیازمند نگاه اقتصادی، اصول بنگاهداری، کار تیمی، مدیریت صحیح، استفاده از تجارب، فرصت ها و شناخت چالش ها است.

اردشیری افزود: تلاش می شود تا براساس برنامه ها و سیاست های راهبردی شرکت، فعالیت های شعبه در مسیر درست هدایت شود و در این راه نیازمند همکاری همه مدیریت ها، واحدها و کارکنان هستم.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۴٠٠ شرکت نفتی در این منطقه در حال فعالیت هستند، پس اگر بخواهیم در کارهای رقابتی موفق شویم باید پروژه های شرکت طبق برنامه زمانبدی واحدهای متقاضی اجرا شود که این مستلزم تلاش و کار مضاعف است.

شعبه کیش شرکت ملی حفاری با هدف پشتیبانی از پروژه های حفاری شرکت بویژه پروژه های کلید در دست در جزیره کیش و فازهای میدان گازی پارس جنوبی، اوائل سال ١٣٨۵ تاسیس شد.