سرپرست فرمانداری بندرماهشهر خبر داد:

پروژه‌های نیمه‌تمام بندر ماهشهر با کمک صنایع پتروشیمی تکمیل میشوند

خورنا: سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر گفت: بر اساس مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با صنایع پتروشیمی، برخی از پروژه‌های تعریف شده و ناتمام در شهرستان توسط صنایع پتروشیمی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

منصور قمر در حاشیه جلسه مشترک بین اعضای شورای شهر و شهرداران ماهشهر، بندر امام و چمران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با تعامل، همدلی، وحدت و دوری از حاشیه می‌توان از فرصت‌های پیش رو بهترین بهرمندی‌ها را داشته باشیم.

وی افزود: شهرداران ماهشهر، بندر امام و چمران و اعضای شورای این سه شهر فرصت‌ها را غنیمت بشمارند و به مطالبات و انتظارات شهروندان نگاه ویژه داشته و به صورت جسورانه پیگیر درخواست‌ها و رفع مشکلات شهروندان باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، اذعان داشت: خوشبختانه با وجود نعمت‌های خدادادی و امکانات در شهرستان این بستر را برای مسئولان فراهم ساخته که در تمام زمینه‌ها و عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، ‌هنری و تفریحی، فعالیت‌های چشم‌گیری انجام دهند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری، متذکر شد: با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به نامگذاری امسال، باید با مدیریت جهادی در شهرستان بندر ماهشهر شاهد پیشرفت و تعالی چشم‌گیری در همه عرصه‌ها باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان، بیان داشت: بر اساس مذاکرات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با صنایع پتروشیمی موجود در منطقه، برخی از پروژه‌های تعریف شده و ناتمام در شهرستان توسط صنایع پتروشیمی احداث، تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اميد سلام چراصنایع پتروشیمی درسربندرهیچ کاری نمیکنند؟اقای قمرمگرسربندربخش زیرمجموعه شهرستان ماهشهرنیست؟مگرپتروشیمیهابه هردوشهرتعلق ندارند؟مگرپتروشیمیهاهوای سربندرراالوده نمیکنند؟این بی قانونی وبی عدالتی وظلم به مردم سربندرنیست؟