نشست پرسش و پاسخ فرماندار و مسوولان اندیمشک در منطقه کوی بهارستان

خورنا : به گزارش روابط عمومی فرمانداری فرماندار اندیمشک در این نشست با تبریک میلاد بانو حضرت فاطمه (س) گفت:بانوان مسلمان در جامعه اسلامی با الگو پذیری از ام ابیها در همه زمینه ها به موفقیت های خوبی دست یافته اند. مهندس حمید رضا گودرزی افزود:حضور مثبت بانوان در جایگاههای اجتماعی و عرصه های مختلف می تواند مانع بزرگی در مقابل بدخواهان نظام باشد.

وی گفت:تمسک به فرهنگ دینی،اعتقاد راسخ به ارزش های نظام و انقلاب ، توجه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب و آگاهی و هوشیاری بانوان ما می تواند بر حضور مثبت و ارزشی بانوان در جامعه بیفزاید.

فرماندار اندیمشک خدمات رسانی به مردم را وظیفه مسوولان دانست و گفت:در جامعه ای که ارزش های اسلامی و انقلابی حرف اول را می زند باید به بهترین نحو ممکن به مردم خدمات رسانی انجام گیرد.

امام جمعه اندیمشک گفت:فرهنگ فاطمی بالاترین فرهنگ برای نجات جامعه و بشر است و این فرهنگ باید نهادینه شود.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود: شخصیت فاطمه زهرا(س) اسوه و الگویی کامل برای همه زنانی است که شیفته عفت و فضیلت و پاکدامنی هستند.

وی گفت:زنان ما در دوران انقلاب دوشادوش مردان در همه صحنه ها حضور داشته و با الگو پذیری از حضرت زهرا (س) حماسه های ماندگار خلق کردند.

حجت الاسلام خدامی گفت:باید با تلاش بیشتر در امر فرهنگ و ترویج سیره اهل بیت (ع) مانع تلاش های غرب در ترویج هنجارها و برنامه های ضد اسلامی شد.

امام جمعه اندیمشک افزود:با توجه به نامگذاری امسال ،ضرورت دارد برنامه های فرهنگی پربارتر از همیشه در راستای ترویج فرهنگ ارزشی و هدایت جامعه به مسیر صحیح صورت پذیرد.

در این جلسه شهردار اندیمشک،رییس اداره مخابرات،رییس اداره اوقاف و برخی از مسوولان دستگاههای خدماتی به بیان خدمات انجام شده در ماههای گذشته پرداختند.

جمعی از مردم منطقه کوی بهارستان اندیمشک در این نشست به بیان خواسته ها و مشکلات خود پرداختند.