یکصد هزارفرم ثبت نام اعلام نیاز یارانه هادر روستاهای خوزستان توزیع شد

خورنا: مدیرکل پست استان خوزستان از توزیع یکصد هزار فرم ثبت نام اعلام نیاز یارانه ها در روستاهای استان که بدون دفتر ارتباطی پستی هستند خبرداد.

ˈمهران حموله ˈ اظهار داشت: در استان خوزستان ۴۰۰ روستا مجهز به دفاتر ارتباط پستی هستند و برای سه هزار و ۹۷۱ روستای فاقد دفاتر ارتباط پستی روستایی و فاقد دسترسی به اینترنت با همکاری بخشداری ها و دهیاری ها یکصد گروه سیار پستی ثبت نام روستاییان و عشایر را در این مکان ها انجام می دهند.

مدیرکل پست استان خوزستان درخصوص نحوه فعالیت این گروه ها گفت: فرم های ثبت نام توسط گروه های سیار تحویل دهیاری ها و روستاییان شده که پس از تکمیل، آن ها را جمع آوری می کنند.

وی تاکید کرد: براساس پیش بینی های انجام شده با ستاد هدفمندی یارانه ها در روستاها فقط عاملان پست که دارای معرفی نامه رسمی هستند مسولیت انجام این طرح را برعهده دارند و ضروری است هم وطنان روستایی عزیز از دادن اطلاعات به افراد ناشناس خودداری کنند.

حموله همچنین درخصوص ثبت نام عشایر غیور کشور خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این افراد باید به تعاونی های عشایری که عضو هستند مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.