وهابیون اساس و ریشه فرهنگ مسلمین را هدف گرفته اند

خورنا: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: وهابیون اساس و ریشه فرهنگ مسلمین را هدف گرفته اند و مسلمانان سراسر دنیا باید در برابر فتنه های این فرقه آگاه باشند.

حجت‌الاسلام سعید علیپور شامگاه پنج شنبه در جمع کاروان راهیان نور بسیج سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: وهابیت امروز نه تنها در برخی استانهای مرزی که متاسفانه به دنبال نفوذ در استان های دیگر از کشور ایران اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: وهابیون نه به قرآن کریم و نه به دین رسول الله(ص) اعتقاد ندارند. آنها به غیر از خودشان، هیچ مذهب و آئینی را قبول ندارند. نمونه بارز این جریان، داعش و جبهه النصره است که نشات گرفته از طالبان و وهابیون هستند و هم اکنون در حال به وجود آوردن مجموعه ای درون کشورمان هستند. پدیدار شدن گروهک تروریستی موسوم به جندالله به سرکردگی «عبدالمالک ریگی» نیز گواه بر این مدعاست که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) منهدم شدند.

وی تصریح کرد: آنها در حال برنامه ریزی برای نوجوانان و به صورت خاص برای جوانان هستند و با توجیهات مختلف از جمله اینکه شیعیان کافرند و یهودیان اسرائیل از شیعیان بهتر هستند و خون شیعیان مباح است، آنان را برای حمله های انتحاری مهیا ‌کنند. قطعا پشت صحنه این تفکر، دست های ناپاک امریکا، اسرائیل و انگلیس قرار دارد.

حجت‌الاسلام علیپور افزود: در دوران دفاع مقدس وقتی فرصتی برای خنثی سازی میدان مین نبود، رزمندگان اسلام با رفتن بر روی مین، خود را فدای قرآن می کردند تا معبر باز شود. شهدای ما با این عمل عند ربهم یرزقون شدند ولی وهابیون چون در راه خدا کار انجام وظیفه نمی کنند، قطعا مورد لعنت قرار خواهند گرفت و در جهنم معذب می شوند.