آغاز لکه‌گیری خیابان‌های شوشتر

خورنا: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر از آغاز پروژه لکه‌گیری آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: این پروژه از محل اعتبارات داخلی شهرداری اجرا می‌شود.

حسین پنبه‌دانه‌پور اظهار کرد: بیش از ۵۰ تن آسفالت برای آغاز لکه‌گیری معابر اصلی شهر شوشتر خریداری شده و اجرای این پروژه به مرور زمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر خود عملیات لکه‌گیری را اجرا خواهد کرد، گفت: معابر مشکل‌دار از نظر وضعیت آسفالت در دستور کار لکه‌گیری قرار گرفته‌اند و این فعالیت شهرداری مشکل اعتباری نخواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: در این زمینه شهرداری شوشتر از محل اعتبارات جاری خود قیر و یا آسفالت خریداری خواهد کرد و مجوزهای لازم در این زمینه به شهرداری شوشتر داده شده است.

پنبه‌دانه‌پور با اشاره به درخواست‌های مردمی از شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: اصلی‌ترین مطالبه مردم شوشتر بهبود وضعیت تردد در معابر شهری و زیباسازی محیط شهری است که در سال‌جاری به این دو مسئله توجه ویژه‌ای خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر شوشتر دارای اعتبار ویژه است، تاکید کرد: در سال‌جاری در بودجه جاری شهرداری اعتباری ویژه برای آسفالت معابر در نظر گرفته شده است و می‌کوشیم این اعتبار محقق شود.

پنبه‌دانه‌پور گفت: بهبود شرایط آسفالت در شهر شوشتر به درآمدهای شهرداری ارتباط دارد و مردم در رفع مشکلات درآمدی شهرداری همکاری کنند و عوارضات خود را به موقع پرداخت کنند.