برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در شادگان

خورنا: فرماندار شادگان از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در این شهرستان خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته زن در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه عرضه پوشاک و حجاب اسلامی و صنایع دستی که بیانگر فرهنگ اسلامی و بومی است و در عین حال زنان فعال در حوزه تولید پوشاک و صنایع دستی را تشویق به تولید می‌کند در شهرستان محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: بانوان نیمی از بدنه جامعه هستند و هر گونه توسعه‌ای بدون در نظر داشت آنها منتفی است.

فرماندار شادگان عنوان کرد: بانک اطلاعاتی بانوان متقاضی کار شهرستان باید در این منطقه راه اندازی شود تا اقتصادی پویا و فعال برای زنان در کنار مردان وارد عرصه شود.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ کار و تولید ما را بر آن داشته است تا دو تن از زنان برتر کشور که شادگانی هستند در زمینه کارآفرینی را به جلسات برنامه ریزی برنامه‌های بزرگداشت زن دعوت کنیم.

سنواتی در ادامه با اشاره به اسامی مبارک حضرت زهرا (س) که از طرف خداوند نامگذاری شده است گفت: حضرت زهرا (س) بانویی است که جامع‌ترین نقطه تکامل حیات بشری را ارائه داده است.

وی بیان کرد: ایشان بزرگترین الگوی عملی ولایت پذیری است، چه در کلام و چه در عمل همیشه از ولایت دفاع می‌کرد تا آنجا که جان خود را در این راه گذاشت.

فرماندار شادگان ابراز داشت: اگر بخواهیم به حل آسیب‌ها و مشکلات فرهنگی اجتماعی بپردازیم تنها راهمان پناه بردن به تعالیم و دستورات دینی است.

وی در پایان یادآور شد: اکنون که دشمنان پس از توطئه‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که تنها با نابود کردن باورها و فرهنگ دینی مردم می‌توانند به اهداف شوم خود برسند برنامه ریزی در این حوزه بیش از پیش ضروری است.