۵ هزار و ۴۸۶ خانوار شادگانی زیرپوشش کمیته امداد هستند

خورنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان گفت: هم اکنون بیش از ۵ هزار و ۴۸۶ خانوار شادگانی در شهرستان تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

جلیل علیزاده  اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۵ هزار و ۴۸۶ خانوار شادگانی با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۷۲ نفر در شهرستان تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

وی اضافه کرد: این تعداد خانوار تحت پوشش این نهاد از همه خدمات ارائه شده از قبیل مستمری، خدمات فرهنگی و آموزشی، اشتغال و خودکفایی، وام قرض‌الحسنه و بهداشت و درمان بهره مند هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان با بیان اینکه در شهرستان شادگان ۸۱۱ یتیم وجود دارد تصریح کرد: کمیته امداد با هدف یاری رساندن به محرومان و ارائه خدمات حمایتی و معیشتی با حفظ کرامت انسانی به افراد نیازمند کمک می‎‌کند.

وی، خانوارهای بی‌سرپرست را بسیار آسیب پذیر دانست و عنوان کرد: خانواده‌های بی‌سرپرست بسیار آسیب‌پذیر هستند چرا که هم نیاز به کمک‌های اجتماعی و هم نیازهای معیشتی دارند.

علیزاده همچنین ابراز داشت: لازم است برای اینکه تمهیدات لازم برای احیای فرهنگ انفاق و سنت‌‎های حسنه اسلامی در جامعه صورت پذیرد همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ارگان‌های مختلف دست به دست هم دهند.