پالایش نفت آبادان به لیگ بر‌تر سلام کرد

خورنا: در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم پالایش نفت آبادان موفق شد میزبان خود، کوشای البرز را شکست داده و کار خود را برای صعود به لیگ بر‌تر بسکتبال کشور آسان کند.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که روز گذشته در کرج به دیدار کوشای البرز رفته بود در یک دیدار حساس و نفس‌گیر موفق شد میزبان خود با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ از پیش روی بردارد.

در این دیدار که مسابقه رفت این دو تیم محسوب می‌شد، آبادانی‌ها باز هم موفق شدند برای سومین بار تیم کوشا را شکست دهند و برای صعود به لیگ بر‌تر تنها به یک برد در آبادان نیاز دارند.

دیدار برگشت این دو تیم عصر سه‌شنبه هفته جاری در آبادان و در سالن ۱۷ شهریور این شهر برگزار خواهد شد.

نفتی‌ها تا کنون در چارچوب دور اول و دوم لیگ دسته اول بسکتبال کشور، ۲۵ بار به میدان رفته‌اند که از این تعداد صاحب ۲۳ پیروزی هستند، این تیم با اقتدار موفق شد از دور اول به عنوان تیم نخست صعود کرده و هم اکنون نیز تنها نیم گام تا صعود به لیگ بر‌تر فاصله دارد.

از مرحله حذفی لیگ دسته اول بسکتبال کشور، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان که در کرج به دیدار کوشای البرز رفته بود در یک دیدار حساس و نفس‌گیر موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۷۸ بر۷۱ از پیش روی بردارد تا ضمن رسیدن به یک قدمی صعود به لیگ بر‌تر، خود را در فینال رقابت‌های ببیند.

دیدار برگشت این دو تیم روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۶ در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار خواهد که در صورت پیروزی نفت آبادان جشن صعود به لیگ بر‌تر برای این تیم برگزار خواهد شد.