برنامه های هفته زن در هندیجان اعلام شد

خورنا: دیدار با خانواده شهداء، دیدار با فرماندار و مراسم تقدیر از اعضای کمیته امور بانوان، تقدیر از بانوان نمونه سرپرست خانوار و انتخاب بانوی نمونه کارگر از اهم برنامه های این مناسبت می باشد.

رئیس کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان هندیجان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام(ص)حضرت فاطمه الزهرا(س) برنامه های متنوعی در هندیجان برگزار خواهد شد.

راضیه حیدری در این باره افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب که سال ۱۳۹۳ را به سال اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی و عزم ملی نامگذاری کردند و تأکیدات فرماندار شهرستان، برنامه های هفته زن با حضور بانوان اعم از اداری و خانه دار در سطح شهرستان و روستاهای اطراف برگزار خواهد شد.

حیدری بیان داشت: هفته زن از ۳۰ فروردین آغاز و تا ۵ اردیبهشت ادامه دارد و اولین برنامه دیدار بانوان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان خواهد بود.

وی تأکید کرد: از اهم برنامه های هفته زن دیدار از خانواده شهداء، دیدار با فرماندار و مراسم تقدیر از اعضای کمیته امور بانوان، تقدیر از بانوان نمونه سرپرست خانوار و انتخاب بانوی نمونه کارگر می باشد و همچنین جشن بزرگ میلاد کوثر در سالن آموزش و پرورش مدرسه سمیه برگزار می شود.