امام جمعه اندیمشک: صلاح و فساد جامعه در گرو صلاح و فساد زنان است

خورنا: امام جمعه اندیممشک گفت: صلاح و فساد جامعه در گرو صلاح و فساد زنان است.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: روز زن، روز پیروزی زن و روز زنی نمونه در عالم است.

وی اضافه کرد: زنی که در حجره‌ای کوچک و خانه‌ای محقر، انسان‌هایی تربیت کرد که نورشان از بسیط خاک تا آنسوی افلاک و از عالم ملک تا آنسوی ملکوت اعلی درخشیدند.

امام جمعه اندیمشک افزود: شغل بچه‌داری و تربیت انسان بزرگترین و مهمترین مشاغل است که در حکومت طاغوت تلاش داشتند که این وظیفه مهم را از مادرها و زن‌های جامعه ما بگیرند.

وی با بیان این که صلاح و فساد جامعه در گرو صلاح و فساد زنان است، تصریح کرد: مهمترین نیاز فرزندان و نسل آینده محبت مادری و تربیت اوست و شاخص‌ترین وظیفه زن، انسان سازی است.

خدامی عنوان کرد: اگر زن‌های انسان ساز از ملت‌ها گرفته شوند قطعا ملت‌ها به شکست و انحطاط کشیده خواهند شد.

وی اضافه کرد: اگر مادران و دختران جامعه ما با تربیت قرآنی و اسلامی آشنا گردند، در آینده مادران فداکار ی خواهند شد که می‌توانند تهاجم فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب را به بنیان خانواده خنثی کرده و آنها را در این توطئه شکست دهند.

امام جمعه اندیمشک افزود: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های دلاورمردان ارتش در هشت سال دفاع مقدس است که با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۲۰۰ هزار جانباز وفاداری خود را به نظام و انقلاب و امام و رهبری به اثبات رساندند و ملت نیز هیچ گاه این رشادت‌ها را فراموش نخواهد کرد.