امام جمعه آبادان: دشمن می‌خواهد با توقف فعالیت هسته‌ای، ایران را از پیشرفت بازدارد

خورنا: امام جمعه آبادان گفت: دشمن سعی دارد با توقف فعالیت هسته‌ای ایران، ایران اسلامی را از پیشرفت در تمام زمینه‌ها بازدارد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام بوده و از انقلاب اسلامی محافظت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هدف دشمنان نظام، شکست و نابودی انقلاب بوده است که خوشبختانه به درایت بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری هیچگاه به این امر دست نخواهند یافت.

امام جمعه آبادان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه مذاکرات هسته‌ای، عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی تاکنون به هیچ وعده‌ای عمل نکرده و نمی‌کنند در عین حال ما صداقت خود را با عمل به وعده‌هایمان به دشمنان ثابت کردیم.

وی بیان کرد: فناوری صلح آمیز هسته‌ای، دروازه‌ای به سوی پیشرفت‌های علمی کشور است که دشمن سعی دارد با توقف فعالیت هسته‌ای ایران، ما را از پیشرفت در تمام زمینه‌ها باز دارد.

ابراهیمی‌پور در پایان متذکر شد: تهاجم فرهنگی یکی از اهداف اصلی دشمنان اسلام است و غربی‌ها سعی دارند فرهنگ خود را در ایران ترویج دهند اما تاکنون موفق نشده و البته نخواهند شد.