امام جمعه سردشت زیدون: مسئولان در مسائل فرهنگی آب به آسیاب دشمن نریزند

خورنا: امام جمعه سردشت زیدون گفت: برخی روشنفکران و مسئولان در مسائل فرهنگی آب به آسیاب دشمن نریزند.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون اظهار کرد: برخی مسئولان و روشنفکران در مسائل فرهنگی در کشور منکر کارهای فرهنگی در دولت هستند.

وی تصریح کرد: شعار امسال سال اقتصاد و فرهنگ است و باید با مدیریت جهادی عملا وارد میدان شد و نگذاریم این شعار بر زمین بماند.

امام جمعه سردشت زیدون افزود: با عزم ملی فرهنگ و اقتصاد را مدیریت کنیم تا بتوانیم جواب دندان شکنی به دشمن بدهیم.

وی با بیان اینکه دشمن فرهنگ ما را طی سال‌های گذشته هدف قرار داده است خاطرنشان کرد: رسم زندگی و شیوه زندگی ما باید یک فرهنگ اصیل باشد.

قائمی یادآور شد: اگر فرهنگ صیحیح و درست را عملی نکنیم این مملکت به جایی نخواهد رسید و فرهنگ نقش کلیدی در جامعه ما دارد.

وی با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمن فرهنگ ما را هدف قرار داده است افزود: در طول این سال‌ها که انقلاب گذشته است دشمن فرهنگ ناب محمدی(ص) را مورد هدف و هجمه خود قرار داده است.

امام جمعه سردشت زیدون متذکر شد: فرهنگ درست زندگی کردن، فرهنگ جلوگیری از اسراف، فرهنگ مصرف را در جامعه نهادینه کنیم و به آن عمل کنیم.

وی با توجه فرهنگ خانواده و تاثیر آن در جامعه اشاره داشت: رکن اصلی خانواده محبت و رفتار بر اساس محبت است.

قائمی در ادامه به نقش زن در کانون خانواده و امنیت و آرامش جامعه اشاره داشت و توضیح داد: زنان جامعه ما به حضرت زهرا(س) اقتدا کنند تا الگو جامعه امروزی شود.

وی ادامه داد: تجلی انا اعطیناک الکوثر حضرت زهرا(س) است که این خیر کثیر و برکات و رحمت فراوان دارد.

امام جمعه سردشت زیدون ضمن اشاره به زندگی حضرت زهرا (س)، پیرامون اطاعت و بندگی خدا ابراز داشت: همه حرکات و مسیر ام ابیها جز برای رضایت خدا نبود و برای خشنودی خداوند قدم بر می‌داشت.