جلسه اتاق فکر خرمشهر برگزار شد

خورنا: جلسه اتاق فکر خرمشهر با حضور صاحبان طرح و ایده به همراه اعضای شورا و شهرداران مناطق دوگانه خرمشهر در سالن شورای این شهر برگزار شد.

در این جلسه که شامگاه پنج شنبه برای اولین بار در خرمشهر انجام می شود از رقیبان انتخاباتی که  نتوانسته بودند به شورای چهارم راه پیدا کنند و همچنین از برخی فرهنگیان قدیمی و فعال شهر دعوت به عمل آمد تا از طرح ها و نظرهای آنان برای اصلاح اموری جاری استفاده شود.

در ابتدای این جلسه شهردار منطقه یک خرمشهر به مشکلات پیش روی شهرداران دو منطقه در خرمشهر اشاره کرد و گفت: چرا باید شهرداران مناطق خرمشهر زیر نظر معاونت شهرداری فعالیت کنند و حوزه اختیار آنها فقط باید نظافت شهری باشد.

فرهاد دربندی اظهار کرد: تاکنون در خرمشهر آموزش صحیح برای شهروندان و فرهنگ سازی در زمینه جمع آوری زباله های شهری صورت نگرفته و باید در این زمینه فکری سنجیده شود.

دربندی افزود: در تمام کشور همه می دانیم که در شبانه روز یک بار زباله های شهر جمع آوری می شوند و آن در ساعت ۹ شب است ولی در خرمشهر ما در روز سه نوبت در شبانه روز اقدام به جمع آوری زباله در شهر می کنیم که این امر هزینه های مضاعفی را به شهرداری وارد می کند.

دربندی از حضور شرکت کنندگان در جلسه اتاق فکر و صاحبان ایده تشکر کرد و از آنها به عنوان صاحبان طرح و ایده برای شورا و شهرداری یاد کرد.

در ادامه این مهدی عساکره جلسه نائب رئیس شورای شهر خرمشهر از شهرداران مناطق خرمشهر به عنوان نهال تازه کاشته شده در شهر یاد کرد و افزود: شهرداران مناطق خرمشهر همچون نهالی هستند که تازه در شهر کاشته شده اند و باید با همکاری هم مشکلات پیش رو را برداشته و شاهد فعالیت های مطلوبی در آینده باشیم.

رئیس شورای شهر نیز که از دیگر سخنرانان این جلسه بود خطاب به شهرداران مناطق ۱ و ۲ خرمشهر گفت: ایجاد دو منطقه شهرداری در خرمشهر یک حرکت زیبا و جدید در شهر بود.

سید جواد ادریس پور عنوان کرد: فعالیت مطلوب شهرداران مناطق نیاز به حمایت و همکاری و پوشش دارد تا خدمات خوبی را برای شهروندان خرمشهری و تسهیل در امور اداری آنان انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این جلسه شرکت کنندگان در اتاق فکر شروع به ارائه پیشنهاد و ایده و طرح در زمینه بهبود فعالیت های شهرداری کردند.