اعطا گواهینامه اهتمام به کیفیت پست خوزستان

خورنا: اداره کل پست استان خوزستان در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA ) موفق دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت شد.

در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) که با حضور دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر عمیدیان، معاون وزیر و رییس سازمان تتظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مهندس خسروی، معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر و مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست در هتل المپیک تهران برگزار شد، از اداره کل پست استان خوزستان در جمع ادارات برتر در زمینه اهتمام به کیفیت با اهدای لوح، تقدیر شد.

این اداره کل با شرکت در دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران مراحل مختلف این دوره را با موفقیت سپری و در این مراسم موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت  شد.

در این مراسم، دکتر واعظی جایزه ملی کیفیت را باعث افزایش رضایتمندی ذینفعان و مصرف کنندگان این خدمات دانست و گفت: این جایزه بر اساس مدل ملی کیفیت ایران به منظور استقرار خلاقیت و نوآوری در ارائه خدمات Ict نقش مهمی را ایفا می کند .

وی افزود: اعطای این جایزه می تواند باعث محک زدن فعالان این حوزه در کشور شده و با توجه به سیاست های کشور در راستای اقتصاد مقاومتی این جشنواره می تواند به سیاست های نظام کمک بسزایی کند .

خورنا: