ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات از اردیبهشت ماه آغاز می شود

خورنا: معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز ثبت نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات در اردیبهشت ماه خبر داد.

سیروس خدادادی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: فرهنگیان متقاضی نقل و انتقالات درون و برون استانی می توانند از اول لغایت ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت درخواست انتقالی خود به سایت ( www.enteghalat.com  ) مراجعه کنند.

وی افزود: در سال گذشته پنج هزار درخواست انتقالات به درون و برون استان داشتیم که از این تعداد سه هزار تقاضا برای انتقال درون استانی و دو هزار تقاضا نیز برای انتقال برون استانی بوده است.

معاون توسعه و منابع پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: همه متقاضیان می توانند به جزء مناطق ۲۱ گانه تهران متقاضی انتقال به سایر شهرها و مناطق آموزش و پرورش کشور شوند که لازم است تمامی متقاضیان در وقت مقرر نسبت به اعلام درخواست خود اقدام کنند تا به تقاضای آنها رسیدگی شود.

خدادادی در پایان گفت: انتقال بر اساس سه شاخص امتیاز، عدم نیاز مبدأ و نیاز مقصد برای فرهنگیان انجام خواهد شد که تمامی ایثارگران و همسران نظامیان منتقل شده برای انتقال در اولویت هستند.