دیدار نماینده اندیمشک با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خوزستان

خورنا :ظهر امروز یکشنبه مورخ ۲۴/۱/۱۳۹۳ آقای صیدعیسی دارایی، نماینده محترم مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر آقای دکتر اسماعیل ایدنی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ایشان دیدار نمودند. در این دیدار که در دفتر آقای دکتر ایدنی صورت پذیرفت، آقای دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز حضور داشتند.

به گزارش خورنا، در ابتدا آقای دارایی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات، تلاشها و پیگیری های مستمر آقای دکتر ایدنی از زمان شروع به کارشان تاکنون و مخصوصا در طی سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان خوزستان جهت پیگیری دریافت اعتبارات لازم به منظور پیشرفت و توسعه هرچه بهتر و بیشتر حوزه بهداشت و درمان استان، مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان اندیمشک را مطرح نمودند و نقطه نظرات خود در این خصوص را به اطلاع سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی جندی شاپور اهواز رساندند.

همچنین ایشان پیگیری های ویژه آقای دکتر ایدنی را جهت جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و اتمام هرچه سریعتر بیمارستان الوار اندیمشک خواستار شدند.

صید عیسی دارایی اضافه نمود: شهرستان اندیمشک با توجه به موقعیت جغرافیای خاص خود و وجود جاده های ترانزیتی پرتردد و همچنین جمعیت سرریز سایر شهرستان های استان های همجوار مانند دهلران، آبدانان، پلدختر و… توجه بیشتر و اساسی تری در حوزه بهداشت و درمان را می طلبد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیازها و مطالبات مردم و جمعیت مهاجر در این خصوص باشد و با تلاش ها و پیگیری های جدی تر وضعیت روبه افول سلامت در گذشته بتواند هرچه سریعتر جبران شود.

آقای دکتر اسماعیل ایدنی نیز ضمن تشکر از توجه و عنایت خاص آقای دارایی به حوزه بهداشت و درمان استان و شهرستان اندیمشک، به ارائه گزارشی در خصوص سفر رئیس محترم جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان پرداختند و از توجه و عنایات ویژه و درخورشان دولت یازدهم و وزیر متبوع به حوزه سلامت اشاره نمودند و اینکه این حوزه یکی از اولویت های اساسی درنظرگرفته شده از سوی دولت و وزارت بهداشت می باشد و ان شاء الله بهار سلامتی که وزیر محترم قول داده بودند در خوزستان شکوفا گردد شاهد رخ دادن آن باشیم. آقای دکتر ایدنی همچنین ابراز داشتند که برای تسریع در اتمام طرح های نیمه تمام استان افراد مشخصی مسئول پیگیری این امور شدند تا بتوان به صورت متمرکز و جامع تمام توان خود را برای اتمام هرچه سریعتر این طرح ها به کار گرفت.

درپایان این دیدار، طرفین برنامه زمانی مشخصی را برای بازدید از حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در آینده نزدیک مشخص نمودند.