افزایش صد در صدی تلفات رانندگی در نوروز امسال

خورنا : رئیس پلیس راه اندیمشک – خرم آباد در گزارش عملکرد نوروزی گفت: در زمینه برخورد با تخلفات رانندگی، در بیست روز نخست سال جاری ۹۷۰۰ برگ اخطاریه صادر و رانندگان متخلف جمعاً به مبلغ ۵۰۷ میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش اری ترین؛ سرهنگ جوادی افزود: ۸۹ دستگاه خودرو به علت تخلفات مخاطره آمیز از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز و انجام حرکات حادثه ساز و ۱۸ دستگاه خودرو نیز به علت داشتن خلافی بیش از یک میلیون تومان، توقیف شدند.

وی اضافه کرد: ۱۵ جلد گواهینامه رانندگان دارای نمره منفی ضبط گردیده و ۲۰ نفر از رانندگانی که تست اعتیاد(TLC) آنان مثبت اعلام شده بود به مدت ۶ ماه از رانندگی محروم شدند.

جوادی همچنین گفت: خودرویی که با داشتن ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان خلافی از دست پلیس متواری شده بود نیز توقیف و راننده آن دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

وی افزود: یک محموله ۱۵ کارتنی سیگار قاچاق(۲۵۰۰ باکس) نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس راه اندیمشک – خرم آباد در رابطه با حوادث رانندگی در نوروز امسال گفت: متأسفانه در حوزه پلیس راه ۳ شهر اندیمشک، شوش و دزفول ۱۸ نفر کشته شدند که ۶ نفر از این کشته ها مربوط به حوزه اندیمشک بود که آخرین مورد در محور سد دز اندیمشک رخ داد که طی آن جوانی که که دارای مدرک کارشناسی ارشد بود در برخورد با یک دستگاه کشنده، جان خود را از دست داد.

سرهنگ جوادی اظهار داشت: ۱۶ نفر از ۱۸ نفر کشته شدگان حوادث رانندگی امسال بومی و فقط در یک فقره تصادف سرنشینان اهل آذربایجان بودند که متأسفانه ۲ نفر از آنان کشته شدند.

وی در پایان گفت: شمار تلفات رانندگی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال که ۹ نفر بودند ۱۰۰% افزایش نشان می دهد.