سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر: رسانه‌ها تأثیر انصراف از یارانه را برای مردم تبیین کنند

خورنا: سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: رسانه‌ها باید به خوبی تأثیر و فایده انصراف افراد غیر نیازمند از دریافت یارانه‌ها را به خوبی برای مردم تببین و تشریح کنند.

منصور قمر ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری منصور قمراین شهرستان در سال جدید، اظهار داشت: امسال با توجه به وجود امکانات و منابع طبیعی و همچنین چشم‌انداز و جاذبه‌های دریایی بندر ماهشهر، این شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی میزبان بیش از ۳/۵ میلیون میهمان نوروزی از نقاط مختلف کشور بوده است.

وی با تقدیر از تلاش دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی، افزود: تمام دستگاه‌های خدماتی و اجرایی شهرستان بندر ماهشهر با تمام ظرفیت خود به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند که این تلاش‌ها شایسته تقدیر فراوان است.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مهمان‌نوازی مردم این شهرستان در ایام نوروز، اذعان داشت: کارکنان شهرداری‌های شهرستان، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راهور، نیروی مقاومت بسیج، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، اوقاف و امور خیریه و نمایندگی گردشگری و ادارات آموزش و پرورش، شبانه‌روز در خدمت مسافران نوروزی بودند.

قمر در ادامه به اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: بی‌شک امروز نیز مردم همچون دیگر عرصه‌ها برای افتخار کشور خود در سطح جهانی نهایت مساعدت و همکاری را با دولت نشان خواهند داد.

وی با تأکید بر اینکه مردم دوستدار مملکت خود هستند اظهار کرد: شک نداریم امروز نیز مردم در راستای اجرایی شدن فاز دوم هدفمند شدن یارانه‌ها برای افتخار کشور خود در سطوح جهانی نهایت مساعدت و همکاری را با این دولت خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر با تأکید بر اینکه مردم ایران،‌ فهیم، بیدار و از خود گذشته هستند، متذکر شد: مردم ایران مردمی هستند که بصیرت،‌ بیداری و وفاداری خود را طی سه دهه گذشته نشان داده‌ و ثابت کرده‌اند که برای توسعه و بالندگی نظام با همکاری خود هدف اصلی نظام یعنی تعالی‌طلبی را محقق خواهند کرد.

قمر به اهمیت انصراف اغنیا از دریافت یارانه نقدی اشاره کرد و گفت: چنانچه مردم شاهد تحقق یافتن وعده‌های دولتمردان باشند و مشاهده کنند که با عدم دریافت یارانه‌ها، اقتصاد کشور سامان پیدا می‌کند، بدون شک در این مسیر نیز با دولت و دولتمردان همکاری و همراهی لازم را خواهند داشت.

وی با اشاره به نقش دستگاه‌ها و رسانه‌های مختلف در ترویج فرهنگ انصراف از دریافت یارانه‌ها توسط مردم در جامعه، گفت: قطعاً در مورد ترویج فرهنگ عدم دریافت یارانه‌های نقدی از سوی مردم، رسانه ملی نقش بصیرت‌افزا و آگاه‌ساز دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: رسانه ملی می‌تواند با پخش برنامه‌های گوناگون بهترین و برترین اثرگذاری را در توجیه مردم داشته باشد.

این مسئول در پایان بیان داشت: بی‌شک دشمنان درصدد هستند با فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها به بدنه این ملت و این دولت آسیب برسانند اما از این موضوع غافل هستند که مردم همگام با این نظام و همراه با دولت تدبیر و امید پا روی تمامی این فشارها و تحریم های اقتصادی خواهند گذاشت.