فاز دوم بندر بحرکان در شرف احداث است

خورنا: رئیس اداره شیلات هندیجان با اشاره به تکمیل فاز اول اسکله بندر بحرکان گفت: فاز دوم در شرف احداث است و تنها در انتظار تامین اعتبار مورد نیاز آن هستیم.

فرامرز مزارعی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در تعطیلات نوروز مسافران و گردشگران بی‌شماری از بندر بحرکان دیدن کردند و ما نیز بنابر برنامه‌ریزی هر ساله امکانات مطلوبی در اختیار آنها قرار دادیم.

وی اضافه کرد: شناورهای صیادی و تجاری و همچنین لنج و قایق‌های موجود در بندر بحرکان را برای بحث گردشگری در این بندر بیش از پیش فعال کردیم و در اختیار مسافران نوروزی قرار دادیم.

رئیس اداره شیلات هندیجان تصریح کرد: همچنین بندر بحرکان در ایام نوروز میزبان تعداد بی‌شماری از کاروان‌های راهیان نور بود و چون سایر گردشگران و مسافران نوروزی خدمات در خور شانی به این عزیزان ارائه داده شد.

وی با اشاره به تکمیل فاز اول اسکله بندر بحرکان ادامه داد: فاز دوم در شرف احداث است و تنها در انتظار تامین اعتبار مورد نیاز آن هستیم.

مزارعی همچنین عنوان کرد: مناقصه این پروژه برگزار شده و برای آغاز عملیات احداث به بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رئیس اداره شیلات هندیجان توضیح بیان کرد: در این فاز، آسفالت، روشنایی و احداث سایت اداری مدنظر بوده و پیمانکار این طرح نیز مشخص گردیده است و در صورت انجام این پروژه، فازم دوم تکمیل و محقق می‌شود و مطمئنا این امر در جهت پیشرفت و شکوفایی تجاری و اقتصادی هندیجان موثر خواهد بود.

ندر بحرکان در ۱۲ کیلومتری جنوب شهرستان هندیجان قرار دارد و از لحاظ توریستی از مناطق متنوع استان خوزستان به حساب می‌آید.