تقدیر از ۲۸ هیئت ورزشی شهرستان رامهرمز

خورنا: رئیس ورزش و جوانان رامهرمز گفت: از عملکرد ۲۸ هیئت ورزشی این شهرستان تقدیر به‌عمل آمد.

علی آلبومرادی اظهار کرد: در راستای تشویق و قدردانی از هیئت‌های ورزشی این شهرستان از تمام هیئت‌های ورزشی و زحمات یک ساله آن‌ها که در سال ۹۲ فعال بودند تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این شهرستان ۲۸ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعال هستند که با برنامه‌ریزی‌های مدون فعالیت می‌کنند.

رئیس ورزش و جوانان رامهرمز تصریح کرد: در مراسم تقدیر از هیئت‌های ورزشی علاوه بر تشریح عملکرد سال ۹۲ این اداره، برنامه‌های سال جاری نیز اعلام و از هیئت‌ها خواسته شد ضمن اینکه بیمه ورزشی را حتما منظور و طبق تقویم ورزشی عمل کنند.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته شورای عالی ورزش راه‌اندازی خواهد شد تا به صورت ماهیانه مدیران هیئت‌ها به این شورا دعوت و مشکلات خود را مطرح کنند.

آلبومرادی همچنین گفت: هیئت‌های ورزشی بانوان این اداره، در اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی نیز فعال هستند و سعی خواهیم کرد تا در سال جاری مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم و این میسر نمی‌شود مگر با همکاری کلیه ورزشکاران و مدیران استانی و شهرستانی که ورزش این شهرستان را یاری دهند.

وی افزود: در این مراسم خیرالله بیگدلی رئیس هیئت کاراته شهرستان به علت تعامل با اداره ورزش و جوانان، اعزام تیم‌ها به مسابقات استانی و کشوری، استفاده از مربیان مجرب و فعالیت‌های مختلف دیگر به عنوان رئیس هیئت نمونه شهرستان معرفی شد.