مسئولان شادگانی در اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه‌ها دقت کنند

خورنا: فرماندار شادگان گفت: مسئولان شادگانی در اجرای موفق مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها در این شهرستان دقت کنند.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب به مردم در خصوص نحوه ثبت نام در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: حتی یک نیازمند نباید جا بماند.

وی، بخش خصوصی، تجار و بازرگانان را نیز به انصراف از دریافت یارانه نقدی تشویق کرد و افزود: افراد تصور نکنند که یارانه جزو حقوقی است که دریافت آن الزامی می‌باشد بلکه این حق باید به نیازمندان برسد.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: به همان اندازه که بر انصراف افراد غیرنیازمند از دریافت یارانه نقدی تاکید داریم، باید تلاش کرد که حتی یک نفر از افراد محتاج از ثبت نام جا نماند.

وی تصریح کرد: مسئولان به هیچ وجه سیاست محدود کردن ثبت نام را دنبال نمی‌کنند و در تلاش هستند که حقوق نیازمندان واقعی حفظ شود.

سنواتی با بیان اینکه باید به مسائل امنیتی نیز توجه شود عنوان کرد: باید این نگرانی را که با آغاز اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه‌ها به مردم فشار وارد شود از بین ببریم و جلوی سوء‌استفاده‌های احتمالی را نیز بگیریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ فرهنگ و اقتصاد را دو شاخصه مهم در انجام کارهای بزرگ دانست و گفت: اجرای موفق این مرحله از طرح نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و عمومی و بخش خصوصی، علما و روحانیون، دانشگاهیان و نخبگان و همه اقشار مردم است.

فرماندار شادگان در پایان بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه www.refahi.ir بنابر نخستین رقم سمت راست کد ملی خود یعنی عدد صفر روز اول، عدد یک روز دوم و … تا ۲۹ فروردین ماه اقدام به ثبت نام کرده و به هر علتی موفق به ثبت نام نشده‌اند در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ثبت نام خود را انجام دهند.

وی در پایان توضیح داد: همراهی خوب مردم در تمام امور کشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، موجب انجام هرچه بهتر این کار بزرگ خواهد شد.