پیام تبریک مدیرعامل منطقه آزاد اروند به مناسبت قهرمانی تیم فولاد خوزستان

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قهرمانی تیم فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر و همچنین صعود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر را به مردم استان خوزستان تبریک گفت.

اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قهرمانی تیم فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر و همچنین صعود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر را به مردم استان خوزستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، متن پیام تبریک رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

“کسب مقام نخست در مسابقات لیگ برتر کشور توسط تیم فوتبال فولاد خوزستان و همچنین صعود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، نشان از اقتدار و توانمندی ورزشکاران استان خوزستان است. ایستادن در سکوی قهرمانی بهانه‌ای برای تبلورمنش پهلوانی جوانان غیرتمند و تلاشگر این خطه خونگرم و عزیز در عرصه ملی است.

اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای حضور قوی تیم فولاد خوزستان در مسابقات آسیایی، تبریک صمیمانه این سازمان را به هواداران، بازیکنان، کادر فنی این تیم و مدیران ورزش استان خوزستان عرض می‌نمایم، ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان، آرزوی موفقیت و بهروزی در تمام عرصه‌های ملی و بین المللی را برای همه تلاشگران عرصه ورزش استان خوزستان دارم.”

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دومین بار و با ۵۷ امتیاز قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر شد.